dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 201901
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Hruštín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314501
Kultúrna 468/2, 02952 Hruštín

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Hruštín
Telefón: +421 917752012
Email: obstaravanie.tendernet@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hrustin.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 201901
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zmluvy
OPIS
Názov
DENNÝ STACIONÁR PRE SENIOROV HRUŠTÍN
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Hruštín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je novostavba na obecnom pozemku v centre obce, v blízkosti asanovaného obecného objektu, podľa predlohy pôvodných zamagurských dreveníc pre účely situovania denného stacionára pre seniorov vrátane prislúchajúceho sociálneho zázemia. Objekt sa nachádza v intraviláne obce Hruštín, v centrálnej časti obce. Navrhnuté dispozičné riešenie situuje v suteréne výmenníkovú stanicu tepla a technické zázemie, na prízemí bezbariérový vstup, oddychovú a spoločenskú miestnosť, sociálne priestory, kúpeľňu a WC pre ZŤP, schodisko do podkrovia a zvislú zdvíhaciu plošinu pre ZŤP, v podkroví sa nachádzajú priestory pre zamestnancov, kuchynský kút, WC a požičovňa zdravotníckych pomôcok. Ďalšie podrobnosti v bode 36 Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Zmluva o dielo 01/12/2020
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo 01/12/2020
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-12-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 161 666,67
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-27T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45215200-9
Dodatočné kódy CPV
45215200-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Hruštín
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je novostavba na obecnom pozemku v centre obce, v blízkosti asanovaného obecného objektu, podľa predlohy pôvodných zamagurských dreveníc pre účely situovania denného stacionára pre seniorov vrátane prislúchajúceho sociálneho zázemia. Objekt sa nachádza v intraviláne obce Hruštín, v centrálnej časti obce. Navrhnuté dispozičné riešenie situuje v suteréne výmenníkovú stanicu tepla a technické zázemie, na prízemí bezbariérový vstup, oddychovú a spoločenskú miestnosť, sociálne priestory, kúpeľňu a WC pre ZŤP, schodisko do podkrovia a zvislú zdvíhaciu plošinu pre ZŤP, v podkroví sa nachádzajú priestory pre zamestnancov, kuchynský kút, WC a požičovňa zdravotníckych pomôcok. Ďalšie podrobnosti v bode 36 Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 182 202,63
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
A)zmeny technického riešenia podkrovia. V pôvodnej PD nebola uvedená ochrana drevených prvkov podkrovia protipožiarnym sadrokartónom. V procese odsúhlasovania projektu (stavebné povolenie) dotknutými orgánmi bolo (na základe usmernenia ORHaZZ) nutné časť projektu Riešenie požiarnej bezpečnosti stavby prepracovať, v súlade s požiadavkami na zabezpečenie protipožiarnej odolnosti budovy. Prepracované zmeny v PBS však neboli zapracované do pôvodného projektu výkazu výmer (Vyjadrenie projektanta k nesúladu medzi schváleným projektom PBS a výkazom výmer tvorí prílohu č.2 Dodatku). Vysúťažený bol drevený interiérový obklad, ktorý je z hľadiska požiarnej ochrany nevyhovujúci a je preto nevyhnutné nahradiť ho protipožiarnym sadrokartónom. B) navýšenia jednotkových cien nedodaných stavebných materiálov a stavebných prác Zmluvy o dielo č.01/12/2020. Navýšenie predmetných jednotkových cien je z dôvodu výrazného medziročného navýšenia cien stavebných materiálov a stavebných prác.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 161 666,67
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 182 202,63
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné