dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: LK_Eurobus_TIZ_uzly
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
eurobus, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36211079
Staničné námestie 9, 04204 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: eurobus, a.s.
Telefón: +421 904746992
Email: lukas@sqm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.eurobus.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky sa skladá z nasledovných logických celkov: Logický celok 1: Palubný počítač PAD a MHD Logický celok 2: Personalizačné pracovisko pre grafickú a elektronickú personalizáciu bezkontaktných čipových kariet Logický celok 3: Aplikácia alebo HW zariadenie pre kontrolnú činnosť dopravcu - kontrola cestovných lístkov Logický celok 4: Vozidlový kamerový systém PAD a MHD Logický celok 5: Vozidlový panelový informačný systém PAD a MHD Logický celok 6: Verejná WIFI sieť PAD a MHD vo vozidle
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

35261000-1

30231100-8

30232000-4

30237200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- eurobus, a.s. Staničné námestie č. 9, 042 04 Košice, - eurobus, a.s. Dopravný závod, Duklianska 47, 052 63 Spišská Nová Ves, - eurobus, a.s. Dopravný závod, Šafárikova 91, 048 80 Rožňava.
Opis obstarávania:
Logický celok/Položka predmetu zákazky/Popis položky/Merná jednotka (MJ)/Množstvo MJ 1/ - PAD palubný počítač vrátane tlačiarne s čítačkami, komunikačnej jednotky a podstavy/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/258 - MHD palubný počítač vrátane tlačiarne s čítačkami, komunikačnej jednotky a podstavy/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/22 2/ - Personálny počítač k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/9 - Tlačiareň na grafickú potlač BČK k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/3 - Digitálna IP kamera k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/3 - Čítačka BČK k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/9 - Tlačiareň na potvrdenky k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/9 3/ - Aplikácia alebo HW zariadenie pre kontrolnú činnosť dopravcu - kontrola cestovných lístkov/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/4 4/ - Vozidlový kamerový systém PAD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/256 - Vozidlový kamerový systém MHD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/16 5/ - LED tabuľa vonkajšia predná PAD/personálny počítač/ks/41 - LED tabuľa vonkajšia bočná PAD/personálny počítač/ks/41 - LED tabuľa vonkajšia zadná PAD/personálny počítač/ks/256 - LCD tabuľa vnútorná min. 19" PAD/personálny počítač/ks/9 - LCD tabuľa vnútorná min. 29" PAD/personálny počítač/ks/247 - LED tabuľa vonkajšia predná MHD/personálny počítač/ks/6 - LED tabuľa vonkajšia bočná MHD/personálny počítač/ks/6 - LED tabuľa vonkajšia zadná MHD/personálny počítač/ks/7 - LCD tabuľa vnútorná min. 19" MHD/personálny počítač/ks/2 - LCD tabuľa vnútorná min. 29" MHD/personálny počítač/ks/14 6/ - WIFI do autobusov PAD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/224 - WIFI do autobusov MHD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/23
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP 302011K748
Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná: - z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, resp. úverov - zo štátneho rozpočtu, - poskytnutím NFP z fondov Európskej únie: kód projektu v ITMS2014 NFP 302011K748 realizovaného v rámci výzvy kód IROP-P01-SC121-2016-12 na predkladanie žiadostí o NFP, vyhlásenej dňa 06.12.2016, Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v rámci Operačného programu - Integrovaný regionálny operačný program.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 109-286708
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 078 912,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné