dnes je 30.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000264/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341581
Email: rene.tkac@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: REK000264/2022
Hlavný kód CPV
60400000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie leteckej prepravy osôb pri tuzemských a zahraničných pracovných cestách pre potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60440000-4

60420000-8

63000000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy zamestnancov verejného obstarávateľa pri zahraničných a tuzemských pracovných cestách s odletomi z Košíc, Bratislavy, Viedne alebo Budapešti do ďalších destinácií, ktoré budú presne špecifikované vo Výzve na predkladanie ponúk na zabezpečenie leteckej prepravy pri opätovnom otvorení súťaže. Verejný obstarávateľ požaduje poskytovať predmet zákazky v nasledovnom rozsahu: zabezpečiť optimálne letecké spojenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v dohodnutej kvalite a rozsahu podľa uplatnenia kritéria najnižšej ceny ponuky, zabezpečiť letenky do destinácií, ktoré bude potrebné zabezpečiť na základe konkrétnych špecifikácii bližšie stanovených vo Výzve pri opätovnom otváraní súťaže, poskytnúť informácie o presnom časovom a geografickom pláne cesty (dátum a miesto požadovaného odletu a príletu s uvedením prípadných prestupov, dĺžka letu, atď.), dodatočných údajoch a dokumentoch požadovaných zo strany leteckej spoločnosti v nadväznosti na konkrétnu požiadavku/objednávku, štruktúre ceny leteniek (vrátane letiskových poplatkov a ostatných povinných aj nepovinných poplatkov), možnostiach zmeny alebo úpravy letenky/leteniek, možnostiach prepravy z letiska na miesto určeného objednávateľom v štruktúre podľa požiadaviek objednávateľa, zabezpečiť bezplatné stornovanie letenky(mimo poplatku určeného leteckou spoločnosťou), v prípade leteniek nízko nákladovými spoločnosťami do ceny letenky zahrnúť aj storno poplatok a poplatok za batožinu prepravovanú v podpalubí lietadla, poskytnúť asistenčné služby v rozsahu 24 hodín denne, predcestovná, technická a administratívna asistencia a to najmä zmena rezervácie, zaobstaranie náhradnej letenky, ak osoba, na ktorú je vystavená letenky nemohla nastúpiť na pôvodne objednaný let z dôvodu na strane objednávateľa, poskytovateľa, alebo leteckého prepravcu, pomoc a súčinnosť pri riešení reklamácií súvisiacich v leteckou prepravou, zabezpečiť ďalšie nevyhnutné doplnkové služby (poistenie leteniek, transfér, atď.). Verejný obstarávateľ bude pri zadávaní konkrétnej požiadavky v rámci plnenia rámcovej dohody zohľadňovať časové hľadisko potreby zabezpečenia predmetu zákazky a komplikovanosť leteckého spojenia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 102-233160
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 998/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 707,92
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 998/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 21 464,23
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 998/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 627,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 998/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 231,48
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-27T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné