dnes je 30.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2018-US-09-PL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Západoslovenská distribučná, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36361518
Čulenova 6 Array, 81647 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Západoslovenská distribučná, a.s.
Telefón: +421 250612512 / 908718337
Email: peter.lago@zsdis.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsdis.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2018-US-09-PL
Hlavný kód CPV
71520000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
Výkon technického dozoru - Región BA I. + BA III. + okres Pezinok
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Región BA I. + BA III. + okres Pezinok.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 24 mesiacov od jej uzatvorenia s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Výkon technického dozoru - Región BA II. + BA V. + okres Senec
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Región BA II. + BA V. + okres Senec.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 24 mesiacov od jej uzatvorenia s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Výkon technického dozoru - Región BA IV. + okres Malacky
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Región BA IV. + okres Malacky.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 24 mesiacov od jej uzatvorenia s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Výkon technického dozoru - Región Západ
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Región Západ.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 24 mesiacov od jej uzatvorenia s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Výkon technického dozoru - Región Juh
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Región Juh.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 24 mesiacov od jej uzatvorenia s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Výkon technického dozoru - Región Stred
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Región Stred.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 24 mesiacov od jej uzatvorenia s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Výkon technického dozoru - Región Sever
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Región Sever.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú činnosti spojené s výkonom technického dozoru od momentu zvolania koordinačného stretnutia po doručenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby, vrátane rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 24 mesiacov od jej uzatvorenia s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 133-304057
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY541/2018:1:Rámcová dohoda 541/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-01-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

544/2018:2:Rámcová dohoda 544/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-01-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

548/2018:3:Rámcová dohoda 548/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-01-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

550/2018:4: Rámcová dohoda 550/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-01-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

555/2018:6:Rámcová dohoda 555/2018:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-01-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Rámcová dohoda pre časti č. 1, 2, 3 a 4 podpísaná s tromi poskytovateľmi a pre časti č. 5, 6 a 7 s dvomi poskytovateľmi.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-27T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné