dnes je 30.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42181810
Námestie Ľudovíta Štúra 1, 81235 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Telefón: +421 259562184
Email: martina.lojdlova@enviro.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.enviro.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443827
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2/2022
Hlavný kód CPV
79530000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie tlmočníckych a prekladateľských služieb. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie tlmočníckej techniky a súvisiacich tovarov a služieb. Tlmočnícke služby sa budú vykonávať ústne. Prekladateľské služby sa budú vykonávať v písomnej forme. Prekladateľské a tlmočnícke služby budú zabezpečené podľa povahy podujatia pre potreby verejného obstarávateľa.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 32 130,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako zákon o verejnom obstarávaní), t. j. musí byť oprávnený poskytovať služby v oblasti predmetu zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení poskytovať služby (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra), uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ z informačného systému verejnej správy. Uvedené platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený a ako úspešný bude vyhodnotený uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2. Doplnenie bodu II.1.2 výzvy: 79540000 - 1 Tlmočnícke služby 3. V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie: - príslušnú sadzbu DPH platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla ver. obstarávateľa (v súčasnosti sadzba vo výške 20% DPH) a súčasne na túto skutočnosť v ponuke upozorní, - ako aj všetky poplatky a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača. 4. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. 5. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 6. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. 7. Hlavné miesto poskytnutia služieb: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava. V prípade tlmočenia bude o mieste a čase tlmočenia verejný obstarávateľ informovať poskytovateľa služieb s primeraným časovým predstihom (minimálne 24 hodín) tak, aby sa tlmočník mohol včas pripraviť na tlmočnícku akciu. 8. Výsledok verejného obstarávania: Rámcová dohoda uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.4 tejto výzvy na predkladanie ponúk a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky. 9. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry poskytovateľa služby, lehota splatnosti faktúry do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu plnenia. 10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. 11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 12. Informácia, či sa použije elektronická aukcia: Nie 13. Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v časti Dokumenty zákazky, Druh dokumentu: súťažné podklady. Ide o: Pr. č. 1 - Opis predmetu zákazky Pr. č. 2 - Návrh na plnenie kritéria Pr. č. 3 - Cenník poskytovaných služieb Pr. č. 4 - Rámcová dohoda 14. Ponuka uchádzača musí obsahovať: a) Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti (ak je relevantné) b) Doplnený a štatutárom podpísaný Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk) c) Doplnený a štatutárom podpísaný Cenník poskytovaných služieb (príloha č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk) 15. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je obstaranie inovácii a nie je zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-27T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné