dnes je 26.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CS 5721/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Ružinov
Telefón: +421 248284405
Email: beata.simorova@ruzinov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ruzinov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: CS 5721/2022
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž interiérového vybavenia v objekte administratívy miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov, ktorý pozostáva z nasledovného: nábytok, sedadlá, stoličky, otočné sedadlá, kreslá, stoly, skrine, písacie stoly, kancelársky nábytok, kancelárske police, skrine, nábytok k počítaču, rokovacie stoly, kuchynský nábytok a vybavenie, vstavané skrine, nábytok do detského kútika, šatníky, rozličný nábytok, nábytok pre konferenčné miestnosti, nábytok do vstupných hál a recepcií a pod.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodávka a montáž interiérového vybavenia v objekte administratívy miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov
Dodatočné kódy CPV
39110000-6

39112000-0

39120000-9

39130000-2

39153000-9

45421153-1

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestny úrad Bratislava Ružinov, Mierová 21, 827 05 Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka a montáž interiérového vybavenia v objekte administratívy miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov, ktorý pozostáva z nasledovného: nábytok, sedadlá, stoličky, otočné sedadlá, kreslá, stoly, skrine, písacie stoly, kancelársky nábytok, kancelárske police, skrine, nábytok k počítaču, rokovacie stoly, kuchynský nábytok a vybavenie, vstavané skrine, nábytok do detského kútika, šatníky, rozličný nábytok, nábytok pre konferenčné miestnosti, nábytok do vstupných hál a recepcií a pod. Podrobný opis predmetu zákazky s technickou a funkčnou špecifikáciou je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Dodávka a montáž interiérového vybavenia v objekte administratívy miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 192 081,84
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 146 398,60
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné