dnes je 26.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UpIA-EL 3/1-127-20/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960317633
Email: jana.jancovicova@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448834
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: UpIA-EL 3/1-127-20/2022
Hlavný kód CPV
72267000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie aktualizácie navigačných databáz a údajov zmenovej služby leteckého navigačného plánovacieho software NAVsystem pre stacionárne pracovné stanice pre celosvetové pokrytie s dôrazom na vyhovenie platným predpisom ICAO, optimalizáciu nákladov na palivo a dostupnosťou WEB briefingu pre posádky lietadiel (ďalej len služby) v období od 1.1.2023 do 31.12.2023 a od 1.1.2024 do 31. 12.2024
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 403,85
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a.)podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je oprávnený poskytovať službu v predmete zákazky a1.) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní -zápisom alebo potvrdením o zápise, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) -iným rovnocenným dokladom (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) b.)podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu b1.) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom alebo potvrdením o zápise, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) -iným rovnocenným dokladom (doklad predkladaný v elektronickej podobe sken dokladu) UPOZORNENIE: Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač so sídlom v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) (oprávnenie poskytovať služby) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (oprávnenie poskytovať služby) vyššie uvedené pravidlo platí pre uchádzačov zapísaných do registra právnických osôb podľa § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť oprávnenie poskytovať služby. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať uchádzača o predloženie originálu alebo osvedčenej kópie príslušného dokladu. Ostatné dokumenty podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
ĎALŠIE POŽIADAVKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA: -Uchádzač musí predložiť doklad vydaný spoločnosťou NAV Flight Services, s.r.o. preukazujúci oprávnenie na poskytovanie služieb pre softwarový produkt NAVsystem, ktorým môže byť certifikát, osvedčenie alebo iný obdobný doklad, -Uchádzač musí predložiť Osvedčenie na vykonávanie činností v civilnom letectve, vydaný Dopravným úradom SR divíziou civilného letectva, alebo ekvivalentné doklady vydané príslušnými orgánmi cudzieho štátu ako Autority v oblasti civilného letectva postupujúcej v súlade s normami medzinárodnej organizácie ICAO alebo vydané inou medzinárodnou organizáciou (napr. EASA - Agentúrou Európskej únie pre bezpečnosť letectva). Všetky ďalšie informácie sú uvedené v prílohe - v súťažných podkladoch vo "Výzve na predkladanie ponúk", ktorá je vo verzii pdf ako aj v editovateľnej verzii. V prílohe sa nachádza na vyplnenie aj vzor Cenového návrhu.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-02T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné