dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: GUHR_Nabytok
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sanatórium Dr. Guhra, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37886304
Tatranská Polianka Array, 06201 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Sanatórium Dr. Guhra, n.o.
Telefón: +421 415665265
Email: pirosik@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sanatoriumpolianka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453340
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33192000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Premetom zákazky je dodávka tovarov v nasledovnom rozsahu: - časť 1: Invalidný vozík mechanický - 2 ks - časť 2: Odberové kreslo - 1 ks - časť 3: Elektricky polohovateľné ošetrovateľské lôžko, matrac, stolík - 60 ks - časť 4: Manipulačné elektrické ležadlo so schodíkmi - 3 ks - časť 5: Rehabilitačný elektrický stôl so schodíkmi - 3 ks - časť 6: Vyšetrovacie lehátko so schodíkmi - 2 ks Predmet zákazky je rozdelený do šiestich samostatných častí, pričom uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú uvedené v prílohách tejto výzvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 102 260,47
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje k časti 3 predmetu zákazky: Elektricky polohovateľné ošetrovateľské lôžko, matrac, stolík. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO uchádzač predloží vzorku nasledovných položiek: Elektricky polohovateľné ošetrovateľské lôžko, matrac, stolík, ktoré tvoria časť 3 predmetu zákazky. Uchádzač predloží 1 ks vzorky z každej uvedenej položky, v súlade s opisom predmetu zákazky, ktorý tvorí prílohu tejto výzvy. Každý uchádzač zodpovedá za zreteľné označenie ním predložených vzoriek. Na predkladanej vzorke je potrebné zreteľne uviesť minimálne nasledovné údaje: - obchodné meno uchádzača, - sídlo uchádzača, - IČO uchádzača, - kontaktné údaje osoby, ktorú bude verejný obstarávateľ kontaktovať po ukončení predmetného postupu zadávania zákazky za účelom vrátenia vzorky. Miesto na predloženie vzorky: Sanatórium Dr. Guhra n.o. Tatranská Polianka 4 062 01 Vysoké Tatry kontaktná osoba: Zlatica Kratochvílová, rehabilitacia@guhr.sk, 0903 717 973 UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO v súlade so súťažnými podkladmi.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-13T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné