dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID: 85799659
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Žilina
Telefón: +421 417063109 Fax: +421 417632151
Email: andrea.truchla@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453356
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
79820000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je správa tlačového prostredia pre mesto Žilina. -Dodávateľ bude pristupovať k správe tlačového prostredia objednávateľa s náležitou odbornosťou a starostlivosťou -Dodávateľ automaticky súhlasí s prípadným rozšírením počtu spravovaných zariadení maximálne o 5% medziročne. Lokality pre výkon správy tlačového prostredia: -MsÚ Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina (55 ks) -Mestská polícia Žilina, Hollého 11, 010 01 Žilina (9 ks) -Externé organizácie MsÚ Žilina (18 ks) o" Zariadenie starostlivosti o deti do troch rokov veku dieťaťa (Detské jasle)"Veľká okružná 2132/82, 01001 Žilina o" Zariadenie starostlivosti o deti do troch rokov veku dieťaťa (Detské jasle)"Puškinova 2189/14, 01001 Žilina o Jedáleň 1, Nám. J. Borodáča 1138/1, 01008 Žilina o Jedáleň 2, Lichardova 44/19, 01001 Žilina o Denné centrum 1, Nám. J. Borodáča 1138/1, 01008 Žilina o Denné centrum 2, Dedinská 1, 01001 Žilina - Strážov o Denné centrum 3, A. Kmeťa 306/38, 01001 Žilina o Denné centrum 4, Dlhá 1, 01009 Žilina - Bytčica o Denné centrum 5, Ovocinárska 227/33, 01001 Žilina - Trnové o Denné centrum pre matky s deťmi, Borová 8110/43, 01007 Žilina o Denné centrum seniori, Borová 8110/45, 01007 Žilina o Denný stacionár, Nám. J. Borodáča 1138/1, 01008 Žilina o Komunitné centrum 1, Bratislavská 8612, 01001 Žilina o Komunitné centrum 2, Korzo 8435/35, 01015 Žilina o Kancelária terénneho sociálneho pracovníka, Košická 8392/2A, 01001 Žilina Viac v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 110 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"). Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo podľa § 152 ZVO, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c), písm. d), písm. e) ZVO, ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). V prípade dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO je Verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy, iba v prípade potvrdenia súdu, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, ale uchádzač naďalej predkladá potvrdenie súdu, že nie je v likvidácii, nakoľko tento doklad verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. V prípade dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO pravidlo o využití údajov z informačného systému verejnej správy platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO Verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ZVO. Ďalšie podrobnosti k preukazovaniu splnenia podmienok účasti osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti § 32, § 33 a § 34 jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa §114. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34. ods. 1. písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s realizáciou poskytnutia služieb plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zadávanej zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: a) Názov a sídlo odberateľa, b) Predmet zákazky, c) Stručný popis zákazky, d) Celková cena plnenia e) Relevantná cena plnenia (vo finančnom vyjadrení cena v EUR bez DPH skutočne poskytnutých služieb na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia.), f) Skutočnú lehotu dodania, g) Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky, Rovnakým alebo obdobným charakterom sa pre účely tejto zákazky rozumejú poskytnutie služieb. Uchádzač musí preukázať skúsenosti s poskytnutých služieb na zákazky obdobného charakteru za predchádzajúce 3 roky ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, a to: realizáciu minimálne jednej zmluvy (projektu) alebo kumulatívne viacero zmlúv za obdobie na správu tlačového prostredia v hodnote min. 200 000 EUR bez DPH. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti § 32, § 33 a § 34 jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa §114. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-13T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-29T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné