dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000028/250000/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260611101
Email: petra.mydlova@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453438
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 000028/250000/2022
Hlavný kód CPV
48820000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obnova serverového riešenia v Štúdiu RTVS v Banskej Bystrici na ulici prof. Sáru. Predmetom zákazky je teda blade serverové riešenie s produkčným a backupovým diskovým poľom. Bližšia špecifikácia požadovaného tovaru je uvedená v prílohe č.1 - Opis predmetu zákazky a technická špecifikácia podkladov na predloženie cenovej ponuky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 102 200,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní/zákon). V zmysle znenia § 117 ods. 5 zákona nesmie verejný obstarávateľ uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. V zmysle uvedeného sa podľa § 32 ods. 1 zákona verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V súlade s § 32 ods. 2 zákona uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie preukáže splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 nasledovne: písm. e) doložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, písm. f) doložením čestného vyhlásenia. V prípade ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona, požaduje verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti Osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 2 písm. f) predložiť čestné vyhlásenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ZVO: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. i.Vyššie uvedeným spôsobom uchádzač preukáže dodanie tovaru v minimálnej hodnote v kumulatívnej výške 100 000 EUR bez DPH rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, t. j. dodávka serverových riešení. ii.Zo zoznamu dodaných tovarov predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke a musí obsahovať min. nasledovné údaje: 1.názov/obchodné meno odberateľa, sídlo/miesto podnikania odberateľa, IČO s kontaktnými údajmi odberateľov vrátane telefónnych čísiel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií, 2.názov zákazky/predmetu zmluvy, 3.stručný opis poskytnutého plnenia, z ktorého bude jasné, čo bolo predmetom plnenia/zmluvy a z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, 4.cena za predmet zmluvy (v EUR bez DPH), 5.termín dodania tovaru (trvanie zmluvného vzťahu). 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. iii.Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke identifikoval. iv.Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. v.Uchádzač alebo záujemca môže na základe §34 ods. 3 zákona na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač je povinný v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy predložiť -predložiť potvrdenie od obchodného zastúpenia, resp. priamo od samotného výrobcu, že zariadenie pochádza z autorizovaného obchodného kanálu výrobcu a má nárok na záruku výrobcu, že je registrované na podporu a servis výrobcu v súlade so zásadami výrobcu, a že je dodávané spolu s platnou licenciou na softvér.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zákazka s nízkou hodnotou sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle ttps://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost. k dokumentom potrebným na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení VO. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 5. Obhliadka miesta sa neaplikuje. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania na účely zabezpečenia riadneho plnenia Zmluvy, v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti bude povinný: -mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom a v prípade, že mu bude táto povinnosť vyplývať z príslušného právneho predpisu. Subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora upravuje osobitný predpis - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak nebude úspešný uchádzač, resp. jeho subdodávateľ/subdodávatelia zapísaný/zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade s podľa § 11 ods. 1 zákona, verejný obstarávateľ s ním neuzavrie Zmluvu, -uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade so zákonom, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú prílohou č. 3 príslušnej Zmluvy, -predložiť verejnému obstarávateľovi čestné vyhlásenie, že jeho koneční užívatelia výhod alebo koneční užívatelia výhod jeho subdodávateľa/subdodávateľov nie sú verejní funkcionári podľa §11 ZVO (ak relevantné), -predložiť potvrdenie od obchodného zastúpenia, resp. priamo od samotného výrobcu, že zariadenie pochádza z autorizovaného obchodného kanálu výrobcu a má nárok na záruku výrobcu, že je registrované na podporu a servis výrobcu v súlade so zásadami výrobcu, a že je dodávané spolu s platnou licenciou na softvér, 7. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v podkladoch na predkladanie CP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-29T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné