dnes je 3.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 12
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dunajská Lužná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00400009
Jánošíkovská 466/7, 90042 Dunajská Lužná

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dunajská Lužná
Telefón: +421 949096444 Fax: +421 240259833
Email: info@creatioeu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dunajskaluzna.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
PRESTAVBA A NADSTAVBA PÔVODNEJ JEDÁLNE NA ZŠ - zmena účelu využívania Hlavný kód CPV
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Riešená lokalita sa nachádza v katastrálnom území Nové Košariská, dotknutý objekt s areálom je situované na parcelách č. 72/7, 72/1, 222/1
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom riešenia je budova bývalej kuchyne a jedálne v areáli bývalého poľnohospodárskeho družstva ÚSVIT (ďalej len Jedáleň). Predmetom zákazky je prestavba a nadstavba jedálne na základnú školu podľa Opisu predmetu zákazky v zmysle Časti B.2 súťažných podkladov a na základe projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov (ďalej len predmet zákazky alebo dielo).
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302070BPM9
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: PRESTAVBA A NADSTAVBA PÔVODNEJ JEDÁLNE NA ZŠ - zmena účelu využívania Hlavný kód CPV
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 3 432 819,22
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-30T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Riešená lokalita sa nachádza v katastrálnom území Nové Košariská, dotknutý objekt s areálom je situované na parcelách č. 72/7, 72/1, 222/1
Opis obstarávania
Predmetom riešenia je budova bývalej kuchyne a jedálne v areáli bývalého poľnohospodárskeho družstva ÚSVIT (ďalej len Jedáleň). Predmetom zákazky je prestavba a nadstavba jedálne na základnú školu podľa Opisu predmetu zákazky v zmysle Časti B.2 súťažných podkladov a na základe projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov (ďalej len predmet zákazky alebo dielo).
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 3 473 408,72
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Po odovzdaní staveniska, počas výkonu búracích prác po obnažení konštrukcií a tiež po vykonaní nového inžinierskogeologického prieskumu sa zistilo, že skutočný stav základovej a nosnej konštrukcie nie je plne súladný s pôvodnou projektovou dokumentáciou. Uvedené bolo potvrdené aj Projektantom diela. Zhotoviteľ vyhotoví sondy aktuálneho stavu konštrukcie a zohľadniť výsledky sond, zároveň vypracovať novú projektovú dokumentáciu v rozsahu: - Statický posudok a návrh zakladania - Inžinierskogeologický prieskum zeminy - Statický posudok a návrh detailov nosnej konštrukcie
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 3 432 819,22
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 3 473 408,72
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné