dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10302-2021-26
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311034
Email: monika.szaboova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Príprava, výstavba, prevádzka a údržba diaľnic a rýchlostných ciest.
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 10302-2021-26
Hlavný kód CPV
30192000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup spotrebného kancelárskeho materiálu, kancelárskych potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papierových alebo lepenkových registrov, rýchloviazačov, formulárov, kancelárskeho papiera a iných druhov tlačeného papierenského tovaru, rôznych tlačovín a galvanických článkov. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
30197000-6

30199000-0

22810000-1

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bližšie špecifikované miesto dodania je v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je nákup spotrebného kancelárskeho materiálu, kancelárskych potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papierových alebo lepenkových registrov, rýchloviazačov, formulárov, kancelárskeho papiera a iných druhov tlačeného papierenského tovaru, rôznych tlačovín a galvanických článkov. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZM/2022/0104 - Objednávky/čiastkové zmluvy za 1.Q/2023:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti:
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 17 013,78
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy uveďte, či predmetné verejné obstarávanie je: a) zelené verejné obstarávanie
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné