dnes je 1.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Generálna prokuratúra SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166481
Štúrova 2, 81285 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Generálna prokuratúra SR
Telefón: +421 220837315
Email: silvia.matejov@genpro.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.genpro.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VIII/2 Spr 22/22/1000
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Service level agreement (SLA) pre IS GP SR a rozšírenie funkcionality informačného systému o ECRIS - TCN
Časť č.: zákazka nie je rozdelená na časti
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Generálna prokuratúra Slovenskej republiky, Štúrova 2, 812 85 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Poskytovateľ poskytne služby prevádzkovej podpory a služby údržby týmito formami: A. paušálny servis zahŕňa zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky IS Obstarávateľa v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátane riešenia problémov. B. služby nad rámec paušálu, ktoré zahŕňajú implementovanie schválených požiadaviek na zmenu funkčnosti systému na základe Objednávky. Medzi služby nad rámec paušálu sú zaradené Služby expertov nad rámec aplikačného alebo infraštruktúrneho supportu na SW komponenty nezahrnuté v mesačnej paušálnej cene, pre činnosti po spotrebovaní predplateného počtu hodín. Poskytovateľ zároveň rozšíri funkcionality IS GP SR o ECRIS-TCN.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 235-619359
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: zákazka nie je rozdelená na časti
Názov: SERVICE LEVEL AGREEMENT(SLA)-SERVISNÁ ZMLUVA - Dodatok č.1
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-11-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 4 035 400,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-27T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72000000-5
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Generálna prokuratúra Slovenskej republiky, Štúrova 2, 812 85 Bratislava
Opis obstarávania:
Poskytovateľ poskytne služby prevádzkovej podpory a služby údržby týmito formami: A. paušálny servis zahŕňa zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky IS Obstarávateľa v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátane riešenia problémov. B. služby nad rámec paušálu, ktoré zahŕňajú implementovanie schválených požiadaviek na zmenu funkčnosti systému na základe Objednávky. Medzi služby nad rámec paušálu sú zaradené Služby expertov nad rámec aplikačného alebo infraštruktúrneho supportu na SW komponenty nezahrnuté v mesačnej paušálnej cene, pre činnosti po spotrebovaní predplateného počtu hodín. Poskytovateľ zároveň rozšíri funkcionality IS GP SR o ECRIS-TCN.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 515 780,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Na základe schváleného návrhu na zmenu, sa dopĺňa prostredníctvom prílohy tohto Dodatku č. 1 nová príloha SLA č. 13 s názvom Posilnenie priepustnosti a zvýšenie úrovne bezpečnosti IS GP SR ako predpoklad prepojenia na IS Európskej prokuratúry v zmysle nariadenia Rady (EÚ) 2017/1939 k zriadeniu Európskej prokuratúry.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 4 035 400,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 4 551 180,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné