dnes je 1.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 007/NLZ/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52475808
Skuteckého 132/22, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Telefón: +421 903564643
Email: martina@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://eyof2022.com/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 007/NLZ/2022
Hlavný kód CPV
79800000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie polygrafických prác (tlačiarenské služby) v súvislosti s podujatím EYOF Banská Bystrica 2022 - https://eyof2022.com/ v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia, návrh na plnenie kritéria. Súčasťou služieb je cyklus od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia, vrátane balenia, dopravy, grafiky, zamerania, montáže a demontáže na určenom mieste. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požiadaviek na predmet zákazky, množstva a špecifikácií je uvedené v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79810000-5

79820000-8

79822500-7

45255400-3

45111300-1

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Banská Bystrica, Zvolen v súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia, návrh na plnenie kritéria.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú polygrafické/tlačiarenské služby s výsledkom Tlačoviny -papieorvé obaly, príručky, letáky,plagáty, fólie, papier A5, A4 s jednostrannou, obojstrannou tlačou, nálepky, Easy dot fólie, nálepky s tlačou a podobne - rozsah zákazky je vymedzený na 370 riadkoch v tabuľlkovej forme rozdelený podľa jednotlivých organizačných oddeleniach EYOF n.o.. UPOZORNENIE: Pri položkách v prílohe č. 1 označených značkou x (krížikom) cena obsahuje grafické služby, zameranie, montáž a demontáž vytlačených materiálov. Uchádzač tieto služby musí zahrnúť do jednej ceny v rámci položky. Podrobné informácie sú uvedené v tabuľkovej prílohe č. 1 a vizuálnej prílohe č. 4 Príloha č. 1_ Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia, návrh na plnenie kritéria Príloha č. 4_Grafika, vizualizácia, branding
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 085-230365
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYEYOF 2022_Tlačiarenské služby:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 191 005,78
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-27T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné