dnes je 1.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
030_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre správu zaisteného majetku
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53803175
Námestie slobody 2906/12, 81106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre správu zaisteného majetku
Telefón: +421 908051806
Email: stefan.sutara@justice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu, k časti softvéru pre správu zaisteného majetku verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
2:
OPIS
Názov
Softvér pre správu zaisteného majetku
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72230000-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad pre správu zaisteného majetku, Námestie slobody 2906/12, Bratislava
Opis obstarávania
Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu, k časti softvéru pre správu zaisteného majetku verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Predmetom plánovanej zákazky bude dodanie softvéru pre správu zaisteného majetku a elektronického informačného systému registratúry. S ohľadom na určitú previazanosť oboch softvérov verejný obstarávateľ predkladá záujemcom ako aj odbornej verejnosti aj opis požadovaného elektronického informačného systému registratúry
Doplňujúce informácie
Podľa § 25 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočniť trhové konzultácie na účely jeho prípravy a informovania hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania.

Názov
Elektronický informačný systém registratúry
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad pre správu zaisteného majetku, Námestie slobody 2906/12, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom plánovanej zákazky bude dodanie softvéru pre správu zaisteného majetku a elektronického informačného systému registratúry. Predmetom trhových konzultácií však nebude elektronický informačný systém registratúry. S ohľadom na určitú previazanosť oboch softvérov verejný obstarávateľ predkladá záujemcom ako aj odbornej verejnosti aj opis požadovaného elektronického informačného systému registratúry.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-08-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách (ďalej len "PTK"): PTK budú prebiehať výlučne písomne formou mailovej komunikácie. Verejný obstarávateľ so zreteľom na zabezpečenie riadneho priebehu PTK, so zreteľom na princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti stanovuje nasledovné požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: do 8.7.2022 do 11:00 hod. zaslaním vyplneného formulára (Príloha č. 1 tohto oznámenia), a to elektronicky formou e-mailu na kontaktnú osobu zodpovednú za verejné obstarávanie uvedené v bode 1. tohto oznámenia, a to stefan.sutara@justice.sk Zároveň oslovený hospodársky subjekt v rovnakom termíne (do 8.7.2022 do 11:00 hod.) zašle odpovede na otázky uvedené v Prílohe č. 2 tohto oznámenia. Komunikácia v prípravných trhových konzultáciách sa uskutoční v štátnom (slovenskom) jazyku prekladanie a/alebo tlmočenie do cudzieho jazyka nebude zo strany verejného obstarávateľa zabezpečované. Účasťou na prípravných trhových konzultáciách hospodársky subjekt berie na vedomie a súhlasí so zverejnením informácií, ktoré poskytol verejnému obstarávateľovi v rámci prípravných trhových konzultácií. Tieto informácie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa vo forme zápisnice, no v anonymizovanej podobe, t. j. bez identifikačných údajov hospodárskeho subjektu. Verejný obstarávateľ vyhodnotí získané informácie a poznatky z PTK a následne prípadne upraví opis predmetu zákazky, ktorý bude podkladom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ) Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektami so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Doplňujúce informácie, vrátane dokumentov: * Prihlasovací formulár (príloha č. 1) * Okruh otázok (príloha č. 2); * Opis predmetu zákazky - softvér pre správu zaisteného majetku, informačný systém registratúry, Katalóg požiadaviek (príloha č. 3) sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/private/organization/20994/order/442958 a na webovej stránke verejného obstarávateľa https://uszm.sk/pripravne-trhove-konzultacie/ Ďalšie CPV kódy 72254000-0 - Testovanie softvéru 72263000-6 - Implementácia softvéru 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií 72261000-2 - Softvérové podporné služby 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru 72310000-1 - Spracovanie údajov,
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné