dnes je 1.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SMART_Senica_2022-opakovane
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senica
Telefón: +421 917381833
Email: zuzana.lenicka@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443334
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SMART_Senica_2022-opakovane
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Súčasťou projektu SMART plán mesta Senica je implementácia smart prvkov na inteligentné riadenie kritickej križovatky, inštalácia smart prvkov zvyšujúcich bezpečnosť chodcov na 12 priechodoch pre chodcov a systém merania rýchlosti informačnými radarmi a fotoradarmi. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky, minimálna technická špecifikácia tovarov/zariadení ( samostatné príloha súťažných podkladov pre každú časť predmetu zákazky) a Štúdia realizovateľnosti ( samostatná príloha súťažných podkladov). Zo Štúdie realizovateľnosti sú pre tento predmet zákazky relevantné časti Inteligentná križovatka, Inteligentné priechody pre chodcov a Meranie rýchlosti-radary.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 492 539,26
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Inteligentná križovatka
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia Inteligentnej križovatky, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
356 225,93:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie:

Názov
Inteligentné priechody pre chodcov
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia Inteligentných priechodov pre chodcov, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
115 296,66:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie:

Názov
Meranie rýchlosti-radary
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie a montáž HW, SW, s tým spojená montáž/inštalácia riešenia Meranie rýchlosti-radary, testovanie a nasadenie do ostrej prevádzky. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
21 016,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII_2020_7_11_DOP-1
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon alebo ZVO) sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zadefinované v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 dokladmi a potvrdeniami v zmysle § 32, ods. 2: Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 2, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k nasledovným informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako aj zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 1 písm. a) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. b) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. c) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. d) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) a to potvrdenie miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; uchádzač je povinný predložiť potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii), písm. e) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Podrobný opis podmienok účasti osobného postavenia je v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-28T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 Súťažných podkladov. 2.Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 3.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. viď Zmluva o dielo. 4.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 ZVO. 5.SP sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO a taktiež sú dostupné priamo, úplne bez obmedzení či poplatkov prostredníctvom systému ERANET na adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders. 6. Na predmet zákazky budú uzatvorené dve zmluvy: Zmluva o dielo a Zmluva o prevádzke viď samostatné časti súťažných podkladov. Pre každú časť samostatne 7.Všetky časti predmetu zákazky musia byť odovzdané do ostrej prevádzky najneskôr 11/2023. 8.Kritérium na vyhodnotenie ponúk ( pre všetky časti): cena a lehota dodania 9.Lehota dodania: ČASŤ 1 Doba realizácie: max. 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy v etapách: Etapa č. 1: dodanie, montáž, inštalácia a testovanie dodaného predmetu zákazky/riešenia: maximálne deväť (9) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Doba realizácie je jedným z kritérií na vyhodnotenie a uchádzač ním ponúkanú dobu realizácie uvedie vo svojej základnej a po ukončení rokovania v konečnej ponuke. Minimálna doba realizácie: tri (3) mesiace; Etapa č. 2: testovanie v ostrej prevádzke a zaškolenie pracovníkov verejného obstarávateľa na obsluhu dodaného technického riešenia : trvá odo dňa ukončenia Etapy č. 1 a končí najneskôr do troch (3) mesiacov odo dňa začatia Etapy č. 2 ; Záručná doba: päť (5) rokov odo dňa odovzdania predmetu zákazky po ukončení Etapy č. 2. Záručná doba neplynie počas testovacej prevádzky. ČASŤ 2 Doba realizácie: max. 15 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy v etapách: Etapa č. 1: dodanie, montáž, inštalácia a testovanie dodaného predmetu zákazky/riešenia: maximálne deväť (9) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Doba realizácie je jedným z kritérií na vyhodnotenie a uchádzač ním ponúkanú dobu realizácie uvedie vo svojej základnej a po ukončení rokovania v konečnej ponuke. Minimálna doba realizácie: tri (3) mesiace; Etapa č. 2: testovanie v ostrej prevádzke a zaškolenie pracovníkov verejného obstarávateľa na obsluhu dodaného technického riešenia : trvá odo dňa ukončenia Etapy č. 1 a končí najneskôr do troch (3) mesiacov odo dňa začatia Etapy č. 2 ; Záručná doba: päť (5) rokov odo dňa odovzdania predmetu zákazky po ukončení Etapy č. 2. Záručná doba neplynie počas testovacej prevádzky. ČASŤ 3 Doba realizácie: max. 15 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy v etapách: Etapa č. 1: dodanie, montáž, inštalácia a testovanie dodaného predmetu zákazky/riešenia: maximálne deväť (9) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Doba realizácie je jedným z kritérií na vyhodnotenie a uchádzač ním ponúkanú dobu realizácie uvedie vo svojej základnej a po ukončení rokovania v konečnej ponuke. Minimálna doba realizácie: tri (3) mesiace; Etapa č. 2: testovanie v ostrej prevádzke a zaškolenie pracovníkov verejného obstarávateľa na obsluhu dodaného technického riešenia : trvá odo dňa ukončenia Etapy č. 1 a končí najneskôr do troch (3) mesiacov odo dňa začatia Etapy č. 2 ; Záručná doba: päť (5) rokov odo dňa odovzdania predmetu zákazky po ukončení Etapy č. 2. Záručná doba neplynie počas testovacej prevádzky. 10.Zábezpeka: - podmienky uvedené v SP výška pre časť 1: 10.000,00 ? výška pre časť 2: 3.000,00 ? výška pre časť 3: 600,00 ?
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-27T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné