dnes je 2.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1 / 2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dolná Krupá
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312398
Nám. L. van Beethovena 139/1, 91965 Dolná Krupá

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dolná Krupá
Telefón: +421 335577104
Email: starosta@dolnakrupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dolnakrupa.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443797
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2022
Hlavný kód CPV
16000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
1. Identifikácia obstarávateľa : Názov obstarávateľa: Obec Dolná Krupá Sídlo: Obecný úrad Dolná Krupá, Nám. L. van Beethovena 139/1, 919 65 Dolná Krupá , SK Štatutárny zástupca: Mgr. Marek Dekan, starosta obce IČO: 00312398 IČ DPH: neplatca DPH Kontaktná osoba: meno: Mgr. Marek Dekan telefón: +421 905 594 439 e-mail: starosta@dolnakrupa.sk 2.Predmet zákazky: Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovarov v zmysle jednotlivých položiek zadania. Na uvedenú akciu bude obec predkladať žiadosť o NFP pod názvom - Technické vybavenie zberného dvora Predmetomzákazkyjedodanie traktora,akomotorovéhovozidlaslúžiacehonaťahanie,nesenie,tlačenieapohon poľnohospodárskych a iných strojov. Je určený na prácu a dopravu najmä v poľnohospodárstve alebo inom nerovnom alebo nespevnenom teréne. Traktor a podobné stroje sa používajú aj v iných odvetviach, napríklad pri údržbe miestnych komunikácii, verejných priestranstiev a podobne. Predmetom zákazky je aj dodávka príslušenstva, ktoré tvorí čelný nakladač, ramenový hákový nosič, traktorová vlečka a vidly s pridržiavačom. Predmetné technické vybavenie bude v obci Dolná Krupá využívané na Zbernom dvore v obci Dolná Krupá zriadenom v r. 2021, ako nevyhnutná manipulačná technika a zariadenie na podporu triedeného zberu. Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. 3. Variantné riešenie : Neumožňuje sa. 4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) : kód CPV 16700000-2 traktory (ťahače) kód CPV 43313000-0 snehové pluhy a snehové frézy kód CPV 43250000-0 čelné lopatové nakladače kód CPV 43262000-7 rýpacie mechanizmy 5. Miesto dodania predmetu zákazky : Obec Dolná Krupá 6. Termín dodania predmetu zákazky : Realizácia do 30.11.2022 (OP KŽP - v prípade schválenia žiadosti o NFP) - OPKZP-PO1-SC111-2021-72 7. Opis predmetu zákazky : Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovarov v zmysle jednotlivých položiek zadania. Požaduje sa dodanie tovarov vrátane dopravy, zaškolenia, všetkých potrebných dokumentov na riadne užívanie zariadenia (ak relevantné). 8. Ekvivalentnosť : V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok: a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre, b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok. 9. Spôsob predloženia ponuky : Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. 10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk : Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom. 11. Lehota viazanosti ponúk : Do 30.11.2022 12. Možnosť delenia predmetu zákazky : Nie
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 136 958,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania : Zmluva o dodaní tovarov. 2. Financovanie predmetu zákazky : Predmet zákazky bude financovaný nasledovne: - z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. - z dotačných zdrojov (OP KŽP - v prípade schválenia žiadosti o NFP) - OPKZP-PO1-SC111-2021-72 3. Vyúčtovanie predmetu zákazky : Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi. Dodávateľ bude fakturovať celý predmet zákazky v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Objednávateľovi. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky. 4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky : Spôsob určenia ceny predmetu zákazky : - Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO. Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení: navrhovaná zmluvná cena bez DPH, výška a sadzba DPH, navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní. - Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky. - Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke. - Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH. 5. Upozornenie ohľadom odkladu účinnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Dodávateľom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacejpodmienky,ktoráspočívavtom,že dôjdekuzavretiuplatnejaúčinnejzmluvyoposkytnutínenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku. 6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty Nie. 7. Zrušenie zákazky : Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak: - sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať. - najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených. - zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Vysvetľovanie : Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk. 2. Konflikt záujmov : Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky. 3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov : - Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk. - Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača. - Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov). - Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 4. Register partnerov verejného sektora : Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. 5. Strpenie výkonu kontroly : Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pokyny na vyhotovenie ponuky: Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Obsah ponuky: A) Vyplnenú prílohu č.2 - návrh na plnenie kritérií. B Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe). C) Technický list predmetu obstarávania s parametrami Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...): D) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-15T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné