dnes je 1.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DRIENOK/2022/HK01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Drienok s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53123735
Kollárovo námestie 314/10, 03821 Mošovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Drienok s. r. o.
Telefón: +421 907159577
Email: hana.karvai@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: DRIENOK/2022/HK01
Hlavný kód CPV
30213100-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený na trinásť častí: Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - notebook - 2 ks - Multifunkčná čierno-biela laserová tlačiareň - 1ks - LED tlačiareň multifunkčná - 1 ks Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby. - gastronádoby - 35 ks - hrnce - 7 ks - kastróly - 3 ks - pokrievky - 6 ks - chafing - 1 ks Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - dodávkové vozidlo - 1 ks. Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - traktorová kosačka rider - 1 ks. Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový - Kávovar dvojpákový- 1 ks Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - rôzne plynové spotrebiče. Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. - elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače. - priestorový odsávač pár - 1ks, - odsávač nástenný - 1 ks, - digestor nad gyros - 1 ks. Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - umývačka riadu priebežná - 1 ks, - Umývačka pohárov - 1ks. Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - Pizza miesič cesta - 1 ks - Škrabka zeleniny - 1 ks - Krájač zeleniny s veľkým otvorom - 1 ks - Nárezový stroj podklad nárezového stroja vyrobený z hliníkovej zliatiny - 1 ks - Mlynček na mäso nerez - 1 ks Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - chladnička - 6 ks Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - rôzny nábytok a vybavenie prevádzky. Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - Ohrevný vozík na výdaj - 1 ks - Ohrevný vozík na taniere - 1 ks Typ zmluvného vzťahu: Kúpna zmluva uzavretá podľa zákona 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. (Obchodný zákonník) (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Doba trvania zmluvného vzťahu: do 90 dní od platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Miesto dodania predmetu zákazky: Drienok s.r.o., registrovaný sociálny podnik, Kollárovo námestie 314/10, 038 21 Mošovce (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na trinásť (13) častí. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na viacej častí predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na všetky časti predmetu zákazky. Ponuky môžu byť predložené na niekoľko častí predmetu zákazky v akejkoľvek kombinácii. Predpokladaná hodnota zákazky: - 96 522,30 v EUR bez DPH (cena spolu za všetky časti predmetu zákazky) Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - 2 173,00 EUR bez DPH Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby - 2 441,82 EUR bez DPH Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - 27 384,56 EUR bez DPH Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - 5 208,75 EUR bez DPH Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový -3 583,40 EUR bez DPH Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - 7 117,20 UER bez DPH Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie - 14 134,53 EUR bez DPH Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače - 5 307,50 EUR bez DPH Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - 4 089,20 EUR bez DPH Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - 5 152,50 EUR bez DPH Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - 6 515,00 UER bez DPH Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - 11 772,44 EUR bez DPH Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - 1 642,40 EUR bez DPH Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 96 522,30
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ich splnenie uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov voči verejnému obstarávateľovi nepreukazuje. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Požiadavky na záruku sú uvedené v jednotlivých návrhoch kúpnych zmlúv pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma Zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni kumulatívneho splnenia nasledovných podmienok: - schválenie procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP, t. j. doručenie správy z kontroly procesu verejného obstarávania verejnému obstarávateľovi v ktorej Poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mohli mať vplyv na výsledok procesu verejného obstarávania a zároveň - zverejnenie tejto Zmluvy na Centrálnom registri zmlúv - https://www.crz.gov.sk/ Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-18T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia bude prebiehať prostredníctvom informačného systému EVO a jeho funkcionalít v súlade s § 20 ZVO, ktorý je dostupný: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Toto verejné obstarávanie nie je: - zelené verejné obstarávanie, - obstarávanie inovácii, - obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ: - neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - odmietne uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si ako kupujúci vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy s úspešným uchádzačom ako predávajúcim bez akýchkoľvek sankcií a nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s pokynmi Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu a so zákonom o verejnom obstarávaní v prípade neschválenia nenávratného finančného príspevku, resp. ak výsledky kontroly zo strany ÚVO alebo ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania tovarov, služieb alebo stavebných prác alebo výsledku iných postupov. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti kúpnej zmluvy, ako aj po jej ukončení a poskytnúť' súčinnosť' pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu/audit podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č.1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné a všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a zákona č. 35/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa všeobecného nariadenia a zákona o finančnej kontrole. Oprávnenými osobami sú najmä: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané týmito orgánmi. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné