dnes je 15.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 58/2023/DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928124
Email: petra.sturmanova@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 58/2023/DNS
Hlavný kód CPV
22462000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom čiastkovej zákazky zadávanej prostredníctvom zriadeného dynamického systému je dodanie nasledujúcich položiek: -Guľôčkové pero s potlačou (SVK) 1 000 ks -Guľôčkové pero s potlačou (ENG) 500 ks -Trhací blok (SVK) 1000 ks -Trhací blok (ENG) 500 ks -Golfový dáždnik 30 ks -Šnúrka na krk -1 200 ks -Poznámkový zápisník A5 (ENG) 200 ks -Reflexné vesty 30 ks veľkosť L -Reflexné vesty - 20 ks veľkosť XL -Reklamné tašky s logom 100 ks -Reklamné tašky bez loga 500 ks Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 - Podrobný opis predmetu zákazky.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30192121-5

22816000-3

22815000-6

22816100-4

30192000-1

39294100-0

18300000-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Pribinova 25, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom čiastkovej zákazky zadávanej prostredníctvom zriadeného dynamického systému je dodanie nasledujúcich položiek: -Guľôčkové pero s potlačou (SVK) 1 000 ks -Guľôčkové pero s potlačou (ENG) 500 ks -Trhací blok (SVK) 1000 ks -Trhací blok (ENG) 500 ks -Golfový dáždnik 30 ks -Šnúrka na krk -1 200 ks -Poznámkový zápisník A5 (ENG) 200 ks -Reflexné vesty 30 ks veľkosť L -Reflexné vesty - 20 ks veľkosť XL -Reklamné tašky s logom 100 ks -Reklamné tašky bez loga 500 ks Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 - Podrobný opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Predmetom čiastkovej zákazky zadávanej prostredníctvom zadávaného zriadeného dynamického systému je dodanie nasledujúcich položiek: -Guľôčkové pero s potlačou (SVK) 1 000 ks -Guľôčkové pero s potlačou (ENG) 500 ks -Trhací blok (SVK) 1000 ks -Trhací blok (ENG) 500 ks -Golfový dáždnik 30 ks -Šnúrka na krk -1 200 ks -Poznámkový zápisník A5 (ENG) 200 ks -Reflexné vesty 30 ks veľkosť L -Reflexné vesty - 20 ks veľkosť XL -Reklamné tašky s logom 100 ks -Reklamné tašky bez loga 500 ks Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 - Podrobný opis predmetu zákazky.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 032-093160
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY03_2023:Nákup reklamných predmetov s potlačou_03:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 282,91
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné