dnes je 5.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/ZSK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 907798907
Email: navesnakova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437334
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2/ZSK
Hlavný kód CPV
71250000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby stavebno-technického dozoru v zložení kľúčových a nekľúčových odborníkov pri zhotovovaní stavebného diela v rozsahu projektovej dokumentácie, ako dozorujúcemu tímu s popisom činností a zodpovedností uvedených v zmluve o dielo a jej prílohách. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti, pričom sa služby stavebného dozoru požadujú v zložení: pre Časť 1 - kľúčoví odborníci: vedúci tímu stavebno-technického dozoru, odborník na dopravné stavby cesty, odborník na mosty a nekľúčoví odborníci: odborník geotechnik, geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, koordinátor bezpečnosti, enviromentálny dozor; pre Časť 2 - kľúčový odborník: vedúci tímu stavebno-technického dozoru a nekľúčoví odborníci: odborník geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, enviromentálny dozor. Požiadavky na poskytnutie služby kľúčových a nekľúčových odborníkov sú uvedené v návrhoch zmlúv o dielo a v ich prílohách, a to osobitne ku každej časti predmetu zákazky a na každého odborníka. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 517 360,83
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
"Vážska cyklodopravná trasa úsek Žilina Bytča hranica ŽSK/TSK (Považská Bystrica) etapa Považský Chlmec Žilina 2. Časť " - stavebný dozor
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie: Považský Chlmec, Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti je stavebno-technický dozor, ktorý sa požaduje v zložení personálu kľúčových a nekľúčových odborníkov pri zhotovení diela - vybudovanie cyklodopravnej trasy navrhnutej ako obojsmerná v kategórii CYK 2x1,50m v okrese Bytča, stavebné dielo financované zo štrukturálnych zdrojov. Stavebný dozor sa požaduje v zložení - kľúčoví odborníci: vedúci tímu stavebno-technického dozoru, odborník na dopravné stavby cesty, odborník na mosty a nekľúčoví odborníci: odborník geotechnik, geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, koordinátor bezpečnosti, enviromentálny dozor; Požadovaný rozsah činností a požiadavky na poskytnutie služby kľúčových a nekľúčových odborníkov sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo a v ich prílohách, a to osobitne ku každému odborníkovi. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
369 683,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný v zmysle pravidiel Integrovaného regionálneho operačného programu a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa (spolufinancovanie) - kód výzvy: IROP-PO1-SC122-2016-15, názov projektu: Zachovanie multimodálneho prepojenia cestnej a železničnej dopravy prostredníctvom mostného objektu MO 2300-001 V OBCI PODBIEL.
Doplňujúce informácie:

Názov
"Prestavba mostného objektu MO 2300-001 v Obci Podbiel" - stavebný dozor
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie: Podbiel
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti je stavebno-technický dozor, ktorý sa požaduje v zložení personálu kľúčového odborníka a nekľúčových odborníkov pri zhotovení diela - prestavba mostného objektu v obci Podbiel, stavebné dielo financované zo štrukturálnych zdrojov. Stavebný dozor sa požaduje v zložení - kľúčového odborníka: vedúci tímu stavebno-technického dozoru a nekľúčových odborníkov: geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, enviromentálny dozor. Požadovaný rozsah činností a požiadavky na poskytnutie služby kľúčového odborníka a nekľúčových odborníkov sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo a v ich prílohách, a to osobitne ku každému odborníkovi. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
147 677,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie uchádzač preukáže v zmysle § 32 ods. 1 zákona o VO. Z dôvodu obmedzeného rozsahu bunky tohto formulára je kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v prílohe súťažných podkladov - príloha č. 2
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač pre príslušnú časť predmetu zákazky je v zmysle článku V. bod 12 Zmluvy o dielo povinný pri podpise zmluvy predložiť platnú a účinnú poistnú zmluvu s výškou poistného plnenia minimálne vo výške 5 % z hodnoty investičného nákladu stavby, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone (povolania) odborných činností osobou vykonávajúcou stavebný dozor. Náklady na poistenie sú zahrnuté v cene za poskytnutie služby - predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-05-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za príslušnú časť predmetu zákazky oceneného podľa návrhu uchádzača na plnenie kritérií a Zmluvy o dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil v návrhu uchádzača na plnenie kritérií nižšiu cenu (sumu celkom na odborníka) za kľúčového odborníka "vedúci tímu STD" naceňovanú v prílohe č. 2 " Návrh uchádzača na plnenie kritérií" návrhu Zmluvy o dielo, a to rovnako platí pre časť 1 a pre časť 2 predmetu zákazky. 2. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov, vrátane nákladov na komunikáciu v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 3. V zmysle § 66 ods. 7 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. (aplikuje sa tzv. Super reverz). 4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED-om musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 6. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 ZVO prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená v rámci príslušnej zákazky v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky: Pre časť 1 vo výške 11 000,00 ? a pre časť 2 vo výške 4 000,00 ?. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Obhliadka miesta poskytnutia služby pri realizácii prác nie je potrebná. 9. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v bode 27. príslušných súťažných podkladov, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní. 10. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-03-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné