dnes je 5.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 06_2022_Gu
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829141
Mlynské nivy 59/A Array, 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Telefón: +421 250692356
Email: natalia.gumbirova@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sepsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437708
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 06_2022_Gu
Hlavný kód CPV
30214000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obnova sekundárnej techniky a inovácia ochrán RIS v ESt Križovany. Bližšie informácie sú uvedené v bode II.2.4) tohto Oznámenia.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 225 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
42961000-0

31640000-4

45232220-0

45317300-5

45255400-3

45314310-7

71320000-7

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Elektrická stanica Križovany, katastrálne územie Križovany nad Dudváhom, okres Trnava, kraj Trnavský.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovať celé dielo, vrátane káblových trás, dodávka a montáž technológie. Súčasťou sú aj skúšky a všetky práce súvisiace s uvedením diela do prevádzky, výkon inž. a projekt. prác. Rozsah Diela sa delí na dve časti: Realizácia stavebnej časti - stavebné objekty (ďalej len SO) SO 311 Zemné práce, SO 323 Oplotenie pracovné, SO 330 Konečná úprava oploteného pozemku, SO 355 Integrovaný monitorovací systém (IMS), SO 523 Domček sekundárnej techniky, SO 525 Káblové kanály. Realizácia technologickej časti prevádzkové súbory, (ďalej len PS): PS 30.1 RIS Centrálne zariadenie, PS 30.2 RIS Väzby na technológiu, PS 30.3 Elektrické ochrany, PS 30.5 Automatická regulácia napätia (ARN), PS 30.6 Technologický informačný systém ochrán, PS 30.7 Monitorovací systém technológie, PS 30.8 Interné komunikácie v ESt, PS 50 Vlastná spotreba ESt, PS 62 Prenosové cesty. Súčasťou plnenia predmetu Diela je ďalej: Vypracovať komplexnú Dokumentáciu pre realizáciu celého Diela (ďalej len DRS) podľa Interného štandardu č. 015 v súlade s DVZ. K časti DRS - Dokumentácia protipožiarnej bezpečnosti vypracovaná špecialistom PO, zabezpečiť jej odsúhlasenie na príslušnom OR HaZZ. Projekt musí byť konzultovaný so SEPS. Zabezpečiť schválenie DRS oprávnenou organizáciou v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z.. Vypracovať dokumentáciu skutočného vyhotovenia (ďalej len DSV) Diela, pričom spôsob vypracovania dokumentov musí byť totožný so spôsobom vypracovania dokumentov v DRS, a podľa pravidiel aktuálne platných v čase vypracovania DSV. Vypracovanie dokumentácie skutočného stavu (DSS) pre celú ESt Križovany, jej previazanie s dokumentáciou skutočného vyhotovenia v rozsahu ostatných PS a SO vrátane technológie prevádzkových objektov priamo nezahrnutých v dokumentácii realizačného projektu Obnova sekundárnej techniky ESt. Križovany - inovácia ochrán a RIS, vrátane jej tlače. Geodetické (zememeračské) vytýčenie základných smerových a výškových bodov objektov stavby na stavenisku pred zahájením stavby. Vytýčenie inž. sieti na stavenisku pred zahájením realizácie stavby. Výkon koordinátora dokumentácie. Výkon koordinátora bezpečnosti. Zabezpečiť vykonanie prvej Úradnej skúšky oprávnenou právnickou osobou, vydanie právoplatných kolaudačných rozhodnutí a iných súvisiacich povolení, vypracovať program organizácie výstavby, vypracovať plán kvality. Zrealizovať kompletnú realizáciu stavby, vykonať individuálne skúšky, predkomplexné a komplexné skúšky za účasti prevádzkovateľa ESt a zástupcov zainteresovaných organizácií s uvedením predmetného Diela do trvalej, alebo skúšobnej prevádzky podľa požiadavky Objednávateľa. Výkon stáleho dozoru pri práci elektrotechnikom na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky podľa § 23 Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Vypracovanie miestnych prevádzkových predpisov pre ESt 400 kV Križovany Tieto predpisy budú aktualizované vždy o nové skutočnosti, ktoré sa zistia, prípadne vzniknú počas realizácie Diela. Zhotoviteľ dodá tiež dokumentáciu v rozsahu: individuálnych skúšok, predkomplexných skúšok a komplexných skúšok, návod na obsluhu a údržbu jednotlivých prvkov systému, užívateľské príručky, sprievodnú technickú dokumentáciu jednotlivých zariadení, pasporty, revízne správy, certifikáty, zálohy konfigurácií zariadení, doklady o preukázaní zhody a ostatnú dokumentáciu pre užívanie Diela. Súčasťou dodávky technológii bude príslušný SW vrátane licencií, záloh konfigurácií zariadení sekundárnej techniky, úplná dokumentácia vrátane podrobných manuálov v slovenskom jazyku (v elektronickej forme na CD/DVD nosiči). Po ukončení každej časti vystaviť odovzdávací a preberací protokol, vrátane príloh podľa Zmluvy. Súčinnosť a účasť Zhotoviteľa Diela pri uvádzaní zariadení do prevádzky a pri komplexnom chode. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v ZoD vrátane jej príloh, ktoré sú uverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTAL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 225 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
35:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona alebo predložením Jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. V zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona sa požaduje, aby mal záujemca zapísaný predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje realizovať daný predmet zákazky - dodávka tovaru s montážou a súvisiace elektroinštalačné práce - montáž, rekonštrukcia a údržba vyhradených technických zariadení elektrických zodpovedajúce predmetu zákazky. Ostatné informácie k osobnému postaveniu záujemcu sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Obstarávateľ je subjekt, ktorý nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu - § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu záujemcovia musia predložiť všetky doklady uvedené v bodoch 1.2.1 až 1.2.6 časti A.2 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Finančné a ekonomické postavenie záujemca preukáže v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením: 2.1.1 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave podvojného účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.1.1 výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky. 2.1.2 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave jednoduchého účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.2.1 výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. 2.1.3 Účtovné jednotky podľa bodov 2.1.1 a 2.1.2 musia mať tržby, resp. príjmy z predaja tovarov, vlastných výrobkov a služieb vo výške minimálne 2 800 000,00 EUR kumulatívne za posledné tri hospodárske roky, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, že tržby resp. príjmy z predaja tovarov, vlastných výrobkov a služieb sú uvedené v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení užšej súťaže v Európskom vestníku. Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu záujemcu sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť záujemca preukáže v súlade s § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením: 3.1.1 V súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní záujemca predloží zoznam zmlúv na dodanie tovaru s montážou, ktorých predmetom plnenia je v rámci realizácie novej resp. rekonštrukcie starej elektrickej stanice VVN alebo ZVN dodávka a montáž zariadení sekundárnej techniky do rozvádzačov vybavených pomocným a svorkovým materiálom; položenie a zapojenie novej tienenej kabeláže; zapojenie, nastavenie a konfigurácia zariadení sekundárnej techniky a uskutočnenie príslušných skúšok s primárnou technológiou; skúšky komunikácie zariadení sekundárnej techniky s RIS; dodávka, inštalácia, nastavenie a konfigurácia centrálneho zariadenia RIS pre riadenie a kontrolu celej elektrickej stanice; skúšky komunikácie RIS so vzdialeným klientom dispečing; zapojenie, nastavenie a konfigurácia centrály TIS-o a vykonanie príslušných skúšok; montáž automatických regulátorov napätia transformátorov, montáž, skúšky monitorovacích zariadení vypínačov; demontáž pôvodnej, resp. menenej technológie, dodaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie). Záujemca v zozname zmlúv preukáže dodanie tovaru s montážou kumulatívne za rozhodné obdobie v celkovom objeme minimálne 2 000 000,00 EUR, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 3.1.1.1 Zoznam zmlúv podľa bodu 3.1.1 musí obsahovať údaje, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch. Všetky uvedené informácie musia byť podpísané záujemcom alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu, v prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky. V prípade, že platby za dodanie predmetu zákazky boli realizované v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení užšej súťaže v Európskom vestníku. Vzor tabuľky - Zoznam zmlúv, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania podľa bodu 3.1.1. a 3.1.1.1 tvorí prílohu č. 2 k súťažným podkladom a v editovateľnej podobe sa nachádza na portáli SEPS PORTÁL VO. 3.1.2 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) v nadväznosti na § 38 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní záujemca predloží úradne osvedčené fotokópie autorizačných osvedčení/osvedčení alebo fotokópie autorizačných osvedčení/osvedčení s originálom odtlačku pečiatky a podpisom autorizovanej osoby na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Z. z. v znení neskorších predpisov podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v platnom znení alebo rovnocenné doklady vydané v štáte sídla alebo miesta podnikania subjektu: 3.1.2.1 inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (I4) podľa aktuálneho členenia platného od 1.1.2005 alebo členenia platného do 31.12.2004 v kategórii / podkategórii - technické, technologické a energetické vybavenie stavieb / elektrotechnické zariadenia (5-3) a 3.1.2.2 stavbyvedúci pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (30) s odborným zameraním - elektrotechnické zariadenia (33). 3.1.2.3 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.2 preukáže záujemca predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v súťažných podkladoch. 3.1.2.4 Odbornú kvalifikáciu odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.2 preukáže záujemca predložením príslušného autorizačného osvedčenia/osvedčenia podľa bodov 3.1.2.1 a 3.1.2.2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pokračovanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti: 3.1.3 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) v nadväznosti na § 38 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní záujemca predloží úradne osvedčené fotokópie platných osvedčení podľa § 21 alebo § 22 vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. bez obmedzenia napätia, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a zákona č. 124/2006 Z. z. alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu - pre 7 pracovníkov. 3.1.3.1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.3 preukáže záujemca predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v súťažných podkladoch. 3.1.3.2 Odbornú kvalifikáciu odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.3 preukáže záujemca predložením príslušného osvedčenia podľa bodu 3.1.3. 3.1.4 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) v nadväznosti na § 38 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní záujemca predloží úradne osvedčenú fotokópiu platného osvedčenia podľa § 23 vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. bez obmedzenia napätia, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a zákona č. 124/2006 Z. z. alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu - pre 3 pracovníkov. 3.1.4.1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.4 preukáže záujemca predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v súťažných podkladoch. 3.1.4.2 Odbornú kvalifikáciu odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.4 preukáže záujemca predložením príslušného osvedčenia podľa bodu 3.1.4. 3.1.5 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) v nadväznosti na § 38 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní záujemca predloží úradne osvedčenú fotokópiu platného osvedčenia podľa § 24 vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. bez obmedzenia napätia, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a zákona č. 124/2006 Z. z. alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu pre 1 pracovníka. 3.1.5.1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.5 preukáže záujemca predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v súťažných podkladoch. 3.1.5.2 Odbornú kvalifikáciu odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.5 preukáže záujemca predložením príslušného osvedčenia podľa bodu 3.1.5. Vzory profesijných životopisov, v ktorých odborne spôsobilé osoby uvedú požadované údaje podľa bodov 3.1.2.3, 3.1.3.1, 3.1.4.1 a 3.1.5.1 tvoria prílohy č. 3a), 3b), 3c) a 3d) k súťažným podkladom a zároveň sa v editovateľnej podobe nachádzajú na portáli SEPS PORTÁL VO. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti záujemcu sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške: 200 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch v časti B1 "Návrh zmluvy na dodanie predmetu zákazky".
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy podľa bodu 32.1 súťažných podkladov, určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Užšia súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-05-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do:
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk):
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady s prílohami (ďalej len "SP"), ako aj Zmluva o dielo (ďalej len "ZoD") s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese: https://obstaravanie.sepsas.sk 3. Obstarávateľ v bode 29.7 SP v súlade s § 43 ods. 4 v nadväznosti s § 22 ods. 4 zákona uvádza, že príloha č. 3 k ZoD obsahuje dôverné informácie, preto prílohu č. 3 k ZoD poskytne obstarávateľ len záujemcovi, ktorý písomne, podľa bodu 29.7 SP, požiada o jej poskytnutie. Vzor Dohody o mlčanlivosti tvorí prílohu č. 5 SP a prvá strana dohody v editovateľnej podobe sa nachádza na SEPS PORTÁL VO. 4. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uvedených v oznámení, môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 zákona požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa. 5. Žiadosť o účasť - všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť predložené elektronicky prostredníctvom funkcionality systému SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie žiadostí o účasť podľa bodu IV.2.2) a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovené z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo čitateľnom tvare. 6. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t. j. Príloha č. 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument - 604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali. 8. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 9. V súlade s § 56 ods. 8 a nasl. zákona obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie ZoD tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 10. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.6. časti A.1 SP. 11. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 12. Štatistická informácia pre ÚVO-vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy v predmetnom verejnom obstarávaní sa uplatňujú sociálne aspekty - písm. c) - bod 9.2.7 ZoD.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-03-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné