dnes je 5.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 712110302
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311120
Email: maria.kokindova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438190
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 712110302
Hlavný kód CPV
71313450-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia, - ovzdušie, hluk, kmitanie a otrasy, povrchové a odpadové vody, podzemné vody, pôda, biota, počas 2. a 3 roku výstavby a po uvedení rýchlostnej cesty R3 do prevádzky. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 456 935,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia, - ovzdušie, hluk, kmitanie a otrasy, povrchové a odpadové vody, podzemné vody, pôda, biota, počas 2. a 3 roku výstavby a po uvedení rýchlostnej cesty R3 do prevádzky. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
456 935,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
40:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
1/ K bodu II.1.6) Informácie o častiach: Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ odôvodňuje nerozdelenie zákazky na časti tým, že vzhľadom na úzke prepojenie jednotlivých monitorovaných zložiek životného prostredia nie je možné rozdelenie zákazky na jednotlivé časti. Komplexnosť monitoringu zabezpečí dostatočný prenos informácií medzi zložkami životného prostredia, jednoduchšiu koordináciu medzi zhotoviteľom, objednávateľom a následne relevantné riešenie návrhu opatrení. Vhodnosť nerozdelenia zákazky je preukázateľná pri vyhodnotení výsledkov monitoringu, pri odovzdávaní záverečných a ročných správ. Súbor monitorovaných zložiek životného prostredia je potrebné vyhodnocovať ako celok, nakoľko je medzi jednotlivými zložkami priamy aj nepriamy súvis. 2/ K bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: Predpokladaný termín dodania, termíny pre jednotlivé etapy: - ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia počas 2. (druhého) a 3. (tretieho) roku výstavby dotknutého úseku R3 s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchová a odpadová voda, podzemná voda, pôda, biota) v termínoch do 13 (trinástich) mesiacov, 25 (dvadsiatich piatich) mesiacov, od ukončenia monitoringu zložiek životného prostredia počas 1 (prvého) roka výstavby dotknutého úseku R3. - ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia 1. (prvý) rok po uvedení dotknutého úseku R3 do prevádzky s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchová a odpadová voda, podzemná voda, pôda, biota) do 13 (trinástich) mesiacov od termínu uvedenia dotknutého úseku R3 do prevádzky. - záverečnú správu s vyhodnotením všetkých meraní zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchová a odpadová voda, podzemná voda, pôda, biota) (ďalej aj záverečná správa všetkých meraní zložiek životného prostredia) do 15 (pätnástich) mesiacov od uvedenia dotknutého úseku R3 do prevádzky.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"): 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alfa : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasl. dokumenty, ktorými preukazuje tech. spôsobilosť alebo odb. spôsobilosť: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO v nadv. na ods. 2 ZVO: Zoznam poskyt. služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia ver. obstarávania (ďalej len "rozhodné obdobie") s uvedením cien, lehôt plnenia a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V zozname poskyt. služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutia služieb, jeho stručný opis, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorému službu poskytol. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (?), je potrebné na prepočítanie tejto meny na ? použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako ?, uchádzač predloží v pôvodnej mene a priloží prepočet na menu ?, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu. 2.podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Opis tech. vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. 3.podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Uchádzač predloží zoznam členov prac. skupiny uvedenú v prílohe č. 3 k časti A.1 v zložení: a)hlavný koordinátor projektu (HKP) b)člen prac. skup. pre hluk c)člen prac. skup. pre kmitanie a otrasy d)člen prac. skup. pre ovzdušie e)člen prac. skup. pre povrchové vody a podzemné vody f)člen prac. skup. pre pôdu g)člen prac. skup. pre biotu Na každú uvedenú pozíciu požadujeme samostatného odb. okrem b) a c), ktorú môže zastrešiť jeden spoločný člen prac. skupiny. Člen prac. skup., u ktorého sa vyžaduje odb. spôsobilosť, na základe osobitných predpisov, predloží "scan" dokladov o odb. spôsob. opatrené originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odb. spôsobilej osoby (alebo predloží scan úradne osvedčených kópií). Ver. obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktorým záujemca preukáže splnenie podmienok účasti. Zoznam projektov HKP musí obsahovať: meno a priezvisko; názov poskytnutej služby a stručný opis; čas plnenia zmluvy, t .j. od - do (mesiac, rok); názov alebo obchodné meno odberateľa/objednávateľa a sídlo, resp. zamestnávateľa; kontaktnú osobu (meno) zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa a tel. č., e-mail, kde je možné si tieto údaje overiť. Predložený a podpísaný prac. životopis člena prac. skup. musí obsahovať min.: meno a priezvisko príslušného člena prac. skup., opis/zoznam odb. praxe (pracovná pozícia, opis prac. náplne/odb. skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odb. vzdelaniu, zručnostiam a praxi. 4.Ak uchádzač preukazuje tech. spôsobilosť alebo odb. spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej tech. a odb. kapacitami mieni preukázať svoju tech. spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ust. § 34 ods. 3 ZVO. 5.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa tech. spôsobil. alebo odb. spôsobil. spoločne. 6.Hosp. subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 1: Uchádzač musí preukázať, že v rozhodnom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. monitoring zložiek život. prostredia pre líniové stavby (diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I. triedy, železnice) nasledovne: a) monitoring hluku minimálne 2 projekty a zároveň b) monitoring kmitania a otrasov minimálne 2 projekty a zároveň c) monitoring ovzdušia minimálne 2 projekty a zároveň d) monitoring pôdy, minimálne 2 projekty a zároveň e) monitoring bioty minimálne 2 projekty a zároveň f) monitoring povrchovej vody a podzemnej vody min. 2 projekty spolu z nasledovných: f1) hydrogeologický (vyhľadávací, podrobný alebo doplnkový) prieskum a/alebo f2) inžinierskogeologický a hydrogeologický (orientačný, podrobný a/alebo doplnkový) prieskum f3) monitoring povrchovej a/alebo podzemnej vody Uchádzač musí predložiť všetky poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený pod písm. a) až f) v tomto bode podmienok účasti uchádzačov. V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, budú uchádzačovi započítané pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len poskytnuté služby spadajúce do obdobia 5 rokov. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 2: Uchádzač predloží overené kópie osvedčení o akreditácii laboratórnych pracovísk spolu s rozsahom udelenej akreditácie v zmysle Všeobecných požiadaviek na kompetentnosť skúšobných a kalibračných laboratórií ISO/IEC 17025:2017 (STN EN ISO/IEC 17025:2018) alebo ekvivalent. Tam, kde to vyžadujú právne predpisy, sú merania a analýzy zabezpečené prostredníctvom akreditovaných pracovísk (merania hluku a kmitania a otrasov, merania kvality ovzdušia, laboratórne rozbory vody a pôdy). Požadujeme doložiť overené kópie osvedčení o akreditácii týchto pracovísk alebo ekvivalent. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 3: Uchádzač je povinný preukázať: 3.1 HKP: a) min. vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ktoré má súvis s aspoň s jednou z monitorovaných zložiek život. prostredia a prax min. 3 roky v oblasti monitoringu život. prostredia v oblasti činnosti líniové stavby (diaľnice, rýchl. cesty, cesty I. triedy, železnice) preukázanú prac. životopisom. b) zoznam projektov, v rámci ktorých vykonával hlavného koordinátora alebo zodpovedného riešiteľa za monitoring život. prostredia minimálne 1 (jeden) na líniových stavbách (diaľnice, rýchl. cesty, cesty I. triedy, železnice) za uplynulé 3 roky, ktoré sa rátajú spätne od vyhlásenia ver. obstarávania; c) ak je HKP aj členom prac. skup., preukáže odb. spôsobilosť v zmysle nižšie uvedených osobitných predpisov. 3.2 člen prac. skup. pre hluk kópiu preukazu odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 355/2007 Z. z.") alebo ekvivalent. 3.3 člen prac. skup. kmitanie a otrasy kópiu preukazu odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 355/2007 Z. z. alebo ekvivalent. 3.4 člen prac. skupiny pre ovzdušie kópiu preukazu odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 355/2007 Z. z. alebo ekvivalent. 3.5 člen prac. skup. pre povrchové vody a podzemné vody kópiu preukazu odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 569/2007 Z. z. o geologických prácach (geologický zákon) v znení neskorších predpisov kategória hydrogeologický prieskum alebo ekvivalent. 3.6 člen prac. skup. pre pôdu predloží doklad o absolvovaní II. alebo III. stupňa vysokoškolského štúdia, študijný odbor pedológia alebo ekvivalent. 3.7 člen prac. skup. pre biotu kópiu preukazu odb. spôsobilosti podľa zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v oblasti činnosti líniové stavby, alebo v zmysle zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1/ Prílohou č. 5 zmluvy je osvedčená fotokópia poistnej zmluvy, ktorú zhotoviteľ ako poistený uzatvorí pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s vykonávaním všetkých jeho činnosti na predmete diela a v rozsahu uvedenom v zmluve (profesijná zodpovednosť) na poistnú sumu 40 000,- EUR, pričom okrem zhotoviteľa (s výnimkou člena skupiny dodávateľov v prípade ak je zhotoviteľom skupina dodávateľov) nesmie byť v poistnej zmluve uvedený ako poistený žiaden iný subjekt. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve v článku 9 Ostatné ustanovenia. 2/Zhotoviteľ sa zaväzuje do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi bankovú záruku vo výške 5% z ceny diela bez DPH na zabezpečenie všetkých pohľadávok objednávateľa voči zhotoviteľovi, ktoré vzniknú v prípade, ak zhotoviteľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa k dielu. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve v článku 6a Banková záruka.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-05-10T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-04-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1/ Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO druhá veta: " ... vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk". V súlade s § 55 ods. 1 ZVO sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2/ Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiestneného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestnená na doméne https://josephine.proebiz.com. Súťažné podklady k predmetnej zákazke sú dostupné na nasledovnom odkaze: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16417/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny uchádzačov súťažných podkladov. 3/ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "ZAUJÍMA MA TO" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemcovia/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 20 000,00 EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29 Uzavretie Zmluvy časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ v zmysle bodu 29.6 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov uvádza, že lehota uvedená v bodoch 29.3 až 29.5 na poskytnutie riadnej súčinnosti je 15 pracovných dní. 6/ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-03-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné