dnes je 5.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/BIOMEDIRES TECHNOLÓGIA/CEM SAV
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00598453
Dúbravská cesta 9, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied
Telefón: +421 907720350
Email: radovan.karvai@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438250
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2022/BIOMEDIRES TECHNOLÓGIA/CEM SAV
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie technológie pre projekt BIOMEDIRES. Predmet zákazky je rozdelený na sedem častí a to v nasledovnom rozsahu: 1.časť predmetu zákazky VORTEX. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 1. časť predmetu zákazky VORTEX sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. 2.časť predmetu zákazky DEZINTEGRÁTOR. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 2. časť predmetu zákazky DEZINTEGRÁTOR sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. 3.časť predmetu zákazky Minicentrifúga. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 3. časť predmetu zákazky Minicentrifúga sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. 4.časť predmetu zákazky Teplovzdušný sterilizátor. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 4. časť predmetu zákazky Teplovzdušný sterilizátor sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. 5.časť predmetu zákazky Chladnička. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 5. časť predmetu zákazky Chladnička sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. 6.časť predmetu zákazky Vodný kúpeľ s prstencovým vekom, 6-miestny. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 6. časť predmetu zákazky Vodný kúpeľ s prstencovým vekom, 6-miestny sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. 7.časť predmetu zákazky Rotátor. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 7. časť predmetu zákazky Rotátor sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 255,99
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
1.časť predmetu zákazky VORTEX.
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

51000000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sienkiewiczova 1, 813 71 Bratislava mestská časť Staré mesto, Slovensko.
Opis obstarávania:
1.časť predmetu zákazky VORTEX. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 1. časť predmetu zákazky VORTEX sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
404,42:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Centrum pre biomedicínsky výskum BIOMEDIRES - II. etapa (kód projektu ITMS2014+: 313011W428).
Doplňujúce informácie:
Kód a názov výzvy: OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05 - Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK mimo Bratislavského kraja], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 053/2020/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/4504376/

Názov
2.časť predmetu zákazky DEZINTEGRÁTOR.
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

51000000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sienkiewiczova 1, 813 71 Bratislava mestská časť Staré mesto, Slovensko.
Opis obstarávania:
2.časť predmetu zákazky DEZINTEGRÁTOR. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 2. časť predmetu zákazky DEZINTEGRÁTOR sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 218,87:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Centrum pre biomedicínsky výskum BIOMEDIRES - II. etapa (kód projektu ITMS2014+: 313011W428).
Doplňujúce informácie:
Kód a názov výzvy: OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05 - Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK mimo Bratislavského kraja], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 053/2020/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/4504376/

Názov
3.časť predmetu zákazky Minicentrifúga.
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
42931100-2

51000000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sienkiewiczova 1, 813 71 Bratislava mestská časť Staré mesto, Slovensko.
Opis obstarávania:
3.časť predmetu zákazky Minicentrifúga. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 3. časť predmetu zákazky Minicentrifúga sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 475,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Centrum pre biomedicínsky výskum BIOMEDIRES - II. etapa (kód projektu ITMS2014+: 313011W428).
Doplňujúce informácie:
Kód a názov výzvy: OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05 - Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK mimo Bratislavského kraja], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 053/2020/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/4504376/

Názov
4.časť predmetu zákazky Teplovzdušný sterilizátor.
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
33191100-6

51000000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sienkiewiczova 1, 813 71 Bratislava mestská časť Staré mesto, Slovensko.
Opis obstarávania:
4.časť predmetu zákazky Teplovzdušný sterilizátor. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 4. časť predmetu zákazky Teplovzdušný sterilizátor sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 105,07:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Centrum pre biomedicínsky výskum BIOMEDIRES - II. etapa (kód projektu ITMS2014+: 313011W428).
Doplňujúce informácie:
Kód a názov výzvy: OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05 - Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK mimo Bratislavského kraja], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 053/2020/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/4504376/

Názov
5.časť predmetu zákazky Chladnička.
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
39711130-9

51000000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sienkiewiczova 1, 813 71 Bratislava mestská časť Staré mesto, Slovensko.
Opis obstarávania:
5.časť predmetu zákazky Chladnička. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 5. časť predmetu zákazky Chladnička sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
690,10:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Centrum pre biomedicínsky výskum BIOMEDIRES - II. etapa (kód projektu ITMS2014+: 313011W428).
Doplňujúce informácie:
Kód a názov výzvy: OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05 - Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK mimo Bratislavského kraja], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 053/2020/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/4504376/

Názov
6.časť predmetu zákazky Vodný kúpeľ s prstencovým vekom, 6-miestny.
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

51000000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sienkiewiczova 1, 813 71 Bratislava mestská časť Staré mesto, Slovensko.
Opis obstarávania:
6.časť predmetu zákazky Vodný kúpeľ s prstencovým vekom, 6-miestny. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 6. časť predmetu zákazky Vodný kúpeľ s prstencovým vekom, 6-miestny sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 428,13:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Centrum pre biomedicínsky výskum BIOMEDIRES - II. etapa (kód projektu ITMS2014+: 313011W428).
Doplňujúce informácie:
Kód a názov výzvy: OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05 - Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK mimo Bratislavského kraja], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 053/2020/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/4504376/

Názov
7.časť predmetu zákazky Rotátor.
Časť č.: 7.
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sienkiewiczova 1, 813 71 Bratislava mestská časť Staré mesto, Slovensko.
Opis obstarávania:
7.časť predmetu zákazky Rotátor. Podrobný opis a požadovaná minimálna technická špecifikácia pre 7. časť predmetu zákazky Rotátor sú uvedené v Prílohe č. 7 k SP Výkaz položiek pre jednotlivé časti predmetu zákazky č.1 až č.7. Súčasťou dodaných tovarov musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky. Všetky dodané tovary musia byť nové a nepoužité. Dodané tovary musia byť v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a Európskej únie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 933,73:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt pod názvom Centrum pre biomedicínsky výskum BIOMEDIRES - II. etapa (kód projektu ITMS2014+: 313011W428).
Doplňujúce informácie:
Kód a názov výzvy: OPVaI-VA/DP/2018/1.1.3-05 - Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na podporu mobilizácie excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK mimo Bratislavského kraja], ktorý je financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (EFRR Európsky fond regionálneho rozvoja), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a zo zdrojov verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmluva o poskytnutí NFP č. 053/2020/OPII/VA je zverejnená na webovej adrese: https://www.crz.gov.sk/4504376/ Pokračovanie bodu VI.3 tohto oznámenia. 11.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 pism. g) zákona o verejnom obstarávaní. 12.Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 13.Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na webovej stránke https://crz.gov.sk / . 14.Podpis/Realizácia zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha predchádzajúcemu schváleniu dokumentácie z verejného obstarávania Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom a/alebo Úradom pre verejné obstarávanie. Po schválení dokumentácie z verejného obstarávania Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom a/alebo Úradom pre verejné obstarávanie sa bude postupovať v súlade s ustanoveniami zmluvy. 15.Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom NFP, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č.292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti úspešného uchádzača je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa od zmluvy odstúpiť. 16.Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od doručenia faktúry. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky. 17. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje záujemcov/uchádzačov, že IS EVO k 31.03.2022 mení správcu a to na Úrad vlády Slovenskej republiky. Podrobnejšie informácie nájdete na https://www.uvo.gov.sk/vsetky-temy4e3.html?id=1022 Všetky potrebné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 a ods. 3, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa §1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z dôvodu obmedzenia počtu znakov uvádza verejný obstarávateľ viac informácií v Súťažných podkladoch Kapitola A.2 - Podmienky účasti uchádzačov, Časť I. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. 2.Verejný obstarávateľ požaduje záručnú dobu na predmet zákazky minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov. 3.Ostatné podmienky zadávania zákazky, ktorým podlieha plnenie zmluvy s úspešným uchádzačom sú z dôvodu obmedzenia počtu znakov v tomto bode oznámenia uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-05-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch a na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom / uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých zákon spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP - podrobnosti sú v súťažných podkladoch. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému IS EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 2.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 3.Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom získa uchádzač na profile verejného obstarávateľa. 4.Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP a/alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania. 7.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8.Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ak je to relevantné (zápis v RPVS). 9.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 10.Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 pism. a) b) zákona vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až h) a ods. 7 zákona. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 zákona upravené v zmluve. Z dôvodu nedostatočného počtu znakov je pokračovanie v bode II.2.14) tohto oznámenia.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-03-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné