dnes je 16.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08124/2023/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 940636723
Email: zuzana.simkova@bbsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 08124/2023/ODDVO
Hlavný kód CPV
34928400-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie technického vybavenia verejnej dopravy v rámci projektu Digitalizácia verejnej dopravy v Banskobystrickom kraji, ktorý bude financovaný zo štrukturálnych fondov Európskej únie v programovom období 2021 2027. Cieľom projektu je zvýšenie atraktivity a konkurencieschopnosti verejnej osobnej dopravy prostredníctvom zabezpečenia moderných tarifných, informačných a dispečerských systémov, zlepšenia informovanosti cestujúcich a zlepšenia informačného a oznamovacieho systému. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B. týchto súťažných podkladov (ďalej aj SP) a ich prílohách.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodanie zástavkových označníkov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
34928440-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Môťovská cesta 8261/8, 960 01 Zvolen
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodanie 27 kusov zástavkových označníkov. Vyhotovenie zástavkového označníka bude pozostávať z komponentov uvedených v prílohe č. 1a SP, pričom od uvedených parametrov sa nemožné odchýliť, nakoľko zodpovedajú príslušným technickým normám a požiadavkám verejného obstarávateľa, okrem tých parametrov, kde je uvedené alternatívne. Podrobná špecifikácia a ďalšie požiadavky na realizáciu tejto časti predmetu zákazky sa nachádzajú v prílohe č. 1a SP Kúpna zmluva, prílohe č. 2a SP Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 3a SP Technická špecifikácia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Kód projektu v ITMS2014+: NFP302010CKU2
Doplňujúce informácie

Názov
Elektronické cestovné poriadky
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
44212320-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Elektronické cestovné poriadky: miesta v Banskobystrickom kraji podľa bodu 1 čl. III zmluvy o dielo pre túto časť predmetu zákazky
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je obstaranie 27 kusov Elektronických cestovných poriadkov (ďalej len ECP) vrátane ich montáže, inštalácie, uvedenie do riadnej prevádzky na už dodané a vybudované zastávkové označníky, ktoré sú umiestnené na 19 zastávkach/miestach realizácie v rámci územia BBSK, naviac dodanie softvéru pre možnosť vzdialenej obsluhy vrátane prvého zaškolenia určených pracovníkov zo strany BBSK k obsluhe tohto softvéru. ECP predstavuje náhradu súčasných papierových cestovných poriadkov. Základom ECP je displej na báze elektronického papieru/atramentu (e-papier). E-papier displeje sa vyznačujú extrémne nízkou energetickou náročnosťou napájanie potrebujú len keď sa menia zobrazované informácie. Solárny panel a batéria sú súčasťou dodania ECP. Podrobná špecifikácia a ďalšie požiadavky na realizáciu tejto časti predmetu zákazky sa nachádzajú v prílohe č. 1c SP Zmluva o dielo, prílohe č. 2c SP Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 3c SP Technická špecifikácia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Kód projektu v ITMS2014+: NFP302010CKU2
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 038-112676
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Dodanie zástavkových označníkov:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

3:Elektronické cestovné poriadky:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ, ruší použitý postup zadávania zákazky pre časť predmetu zákazky č.1 a pre časť predmetu zákazky č.3, v zmysle § 57 ods. 2 ZVO, verejný obstarávateľ a obstarávateľ zrušia verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné