dnes je 15.5.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
2023/Soporna_PTK_473796/3006
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Šoporňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306207
Šoporňa 1179 Array, 92552 Šoporňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Šoporňa
Telefón: +421 908436660
Email: starosta@soporna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.soporna.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
473796:
Hlavný kód CPV
45211000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Prípravné trhové konzultácie ku kompletnej realizácii Výstavby nájomných bytov Šoporňa. Verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie hospodárskych subjektov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky ako i stanovenia nediskriminačných podmienok v rámci ďalšieho procesu. Predmetom pripravovaného verejného obstarávania by bolo : a) vypracovanie jednoduchej architektonickej štúdie s návrhom urbanistického riešenia územia v súlade s § 22 zákona číslo 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov životného prostredia a po jej odsúhlasení b) vypracovanie projektovej dokumentácie k výstavbe bytov smerujúcej ku kúpe spracovanej projektovej dokumentácie v rozsahu (Dokumentácia pre územné rozhodnutie, PD pre stavebné povolenie a realizačnej PD) v rozsahu spôsobilom pre získanie : -dotácie z MDaV SR v zmysle zákona č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v platnom znení -úveru zo ŠFRB v zmysle zákona č. 150/2013 Z.z. o Štátnom fonde rozvoja bývania v platnom znení c) inžinierska činnosť za účelom zabezpečenia vydania : -územného rozhodnutia o využití územia o umiestnení stavby, rozhodnutia o súlade predpokladaných vplyvov navrhovaných činností pred rozhodnutím o ich umiestnení alebo pred ich povolením, -stavebného povolenia pre výstavbu bytov bežného štandardu v počte min.20 bytových jednotiek v max. dvoch bytových domoch a technickej vybavenosti, ako aj stavebného povolenia pre komunikácie a spevnené plochy, d) samotná realizácia výstavby min. 20 bytových jednotiek v dvoch bytových domoch v podlažnosti do 4. NP + ustúpené podlažia a technickej vybavenosti. Verejný obstarávateľ zvažuje zazmluvnenie všetkých vyššie uvedených výkonov plnenia jednou zmluvou, pričom pre výsledok plnenia by platili len nasledovné rámcové podmienky: a) všetky činnosti ako aj realizácia diela musia vyhovovať platnej legislatíve SR a príslušným normám b) realizované dielo musí spĺňať podmienky financovania zo ŠFRB a z príslušnej dotácie MDaV SR. c) musia byť úspešne absolvované všetky potrebné povoľovacie konania a následne aj kolaudačné konanie d) užívanie všetkých postavených bytov bude výlučne viazané na podmienky podľa aktuálne platného všeobecného záväzného nariadenia obce Šoporňa o nájomných bytoch Celý predmet zákazky musí víťazný uchádzač prefinancovať.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45215214-0

45211360-0

45211341-1

71242000-6

71335000-5

71320000-7

72242000-3

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Katastrálne územie Šoporňa, parc. číslo 150/1
Opis obstarávania
Prípravné trhové konzultácie ku kompletnej realizácii Výstavby nájomných bytov Šoporňa. Verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie hospodárskych subjektov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky ako i stanovenia nediskriminačných podmienok v rámci ďalšieho procesu. Predmetom pripravovaného verejného obstarávania by bolo : a) vypracovanie jednoduchej architektonickej štúdie s návrhom urbanistického riešenia územia v súlade s § 22 zákona číslo 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov životného prostredia a po jej odsúhlasení b) vypracovanie projektovej dokumentácie k výstavbe bytov smerujúcej ku kúpe spracovanej projektovej dokumentácie v rozsahu (Dokumentácia pre územné rozhodnutie, PD pre stavebné povolenie a realizačnej PD) v rozsahu spôsobilom pre získanie : -dotácie z MDaV SR v zmysle zákona č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v platnom znení -úveru zo ŠFRB v zmysle zákona č. 150/2013 Z.z. o Štátnom fonde rozvoja bývania v platnom znení c) inžinierska činnosť za účelom zabezpečenia vydania : -územného rozhodnutia o využití územia o umiestnení stavby, rozhodnutia o súlade predpokladaných vplyvov navrhovaných činností pred rozhodnutím o ich umiestnení alebo pred ich povolením, -stavebného povolenia pre výstavbu bytov bežného štandardu v počte min.20 bytových jednotiek v max. dvoch bytových domoch a technickej vybavenosti, ako aj stavebného povolenia pre komunikácie a spevnené plochy, d) samotná realizácia výstavby min. 20 bytových jednotiek v dvoch bytových domoch v podlažnosti do 4. NP + ustúpené podlažia a technickej vybavenosti. Verejný obstarávateľ zvažuje zazmluvnenie všetkých vyššie uvedených výkonov plnenia jednou zmluvou, pričom pre výsledok plnenia by platili len nasledovné rámcové podmienky: a) všetky činnosti ako aj realizácia diela musia vyhovovať platnej legislatíve SR a príslušným normám b) realizované dielo musí spĺňať podmienky financovania zo ŠFRB a z príslušnej dotácie MDaV SR. c) musia byť úspešne absolvované všetky potrebné povoľovacie konania a následne aj kolaudačné konanie d) užívanie všetkých postavených bytov bude výlučne viazané na podmienky podľa aktuálne platného všeobecného záväzného nariadenia obce Šoporňa o nájomných bytoch Celý predmet zákazky musí víťazný uchádzač prefinancovať.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vyhlasuje prípravné trhové konzultácie (ďalej len "PTK") podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní za účelom overenia si reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných subjektov a tiež za účelom stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-09-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ sa s ohľadom na vedomosti a skúsenosti relevantných subjektov, ktoré sa chcú zúčastniť prípravných trhových konzultácií rozhodol uplatňovať nasledujúce požiadavky: 1.Rozhodnutie zúčastniť sa na konzultáciách musí byť slobodné a vážne. 2. Zúčastnená osoba na PTK sa preukáže v každej fáze PTK poverením od osoby oprávnenej konať za hospodársky subjekt. 3. PTK sa budú môcť zúčastniť len hospodárske subjekty (a/alebo ich zástupcovia, ktoré sú si vedomé zákonnej úpravy PTK, dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na PTK a súhlasia s nimi (§ 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní) 4. Vecný a časový harmonogram PTK : A) sprístupnenie informácii o predmete zákazky - Špecifikácia predmetu zákazky je zverejnené v profile na webovom linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/473796 B) prihlásenie sa hospodárskych subjektov do PTK najneskôr do 17.07.2023 na adresu: klientnitra@gmail.com , záujemca uvedie názov, IČO, kontaktný e-mail osoby oprávnenej zúčastniť sa rokovaní, sken poverenia konať za hospodársky subjekt, ak oprávnenosť osoby nevyplýva z oprávnenia uskutočňovať stavebné práce, sken oprávnenia uskutočňovať stavebné práce, sken čestného vyhlásenia, že hospodársky subjekt nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, predloženie zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od zverejnenia predmetného oznámenia s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Záujemca daným zoznamom stavebných prác preukáže, že má aspoň jednu skúsenosť s výstavbou nájomných bytov financovaných zo Štátneho fondu rozvoja bývania. O uvedenej skutočnosti financovania stavby nájomných bytov zo ŠFRB priloží k predmetnej referencii čestné vyhlásenie. Zoznam záujemca predkladá ako sken originálneho listinného oprávnenou osobou uchádzača podpísaného dokumentu. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Referencie, ktoré nie sú vedené v IS ÚVO Evidencia referencií, sa predkladajú ako sken originálneho listinného dokumentu potvrdenia o plnení. Dôkaz o skúsenosti v súlade s textom uvedeným vyššie predložia záujemci spolu so žiadosťou o účasť v PTK. Do ďalšieho procesu PTK budú zaradení záujemcovia, ktorí splnia stanovené požiadavky. Upozorňujeme záujemcov, že do PTK sa môže prihlásiť iba hospodársky subjekt, ktorý je zaregistrovaný na stránke https://www.uvo.gov.sk a má vykonanú validáciu ÚVO, nakoľko následná ďalšia komunikácia bude prebiehať elektronicky už prostredníctvom IS EVO. C) uplatnenie písomných otázok zo strany verejného obstarávateľa, pravdepodobne vo viacerých kolách na hospodárske subjekty prostredníctvom komunikačného modulu systému IS EVO. Na základe obdržaných odpovedí sa zváži ďalší postup PTK ako aj potreba osobného rokovania v rámci PTK. D) celá komunikácia okrem rokovania bude prebiehať písomne výhradne elektronicky, či už prostredníctvom e-mailovej adresy a kontaktných e-mailov záujemcov alebo prostredníctvom IS EVO o čom budú všetci záujemcovia vopred písomne informovaní 5. Dátum uvedený v bode II.3) predmetného oznámenia je len informatívny, skutočný dátum závisí od výsledku PTK.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné