dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 30872/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Banská Bystrica
Telefón: +421 484330340
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banskabystrica.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 30872/2021
Hlavný kód CPV
45233223-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
IA13-5 - Rekonštrukcia:

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ulica Bakossova a Nám. Š. Moysesa v Banskej Bystrici
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie povrchu a odvodnenia miestnej cesty vrátane chodníkov. Cieľom stavebnej akcie je odstrániť nevyhovujúci stav, príčiny, ktoré vyvolávajú poruchy na ceste, zlepšiť stavebno-technický stav cesty, zabezpečiť plynulosť a bezpečnosť premávky na ceste i pohybu chodcov. Akcia je rozdelená do dvoch samostatných stavebnýchobjektov: SO - 01 Asfaltová komunikácia Bakossova SO - 02 Komunikácia zo zámkovej dlažby, Námestie Štefana Moysesa
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: ZoD č.2086/2021/ORA-IP
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia povrchu a odvodnenia miestnej komunikácie Bakossova a Nám. Š. Moysesa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 479 266,90
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-03T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45233223-8
Dodatočné kódy CPV
45233200-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ulica Bakossova a Nám. Š. Moysesa v Banskej Bystrici
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie povrchu a odvodnenia miestnej cesty vrátane chodníkov. Cieľom stavebnej akcie je odstrániť nevyhovujúci stav, príčiny, ktoré vyvolávajú poruchy na ceste, zlepšiť stavebno-technický stav cesty, zabezpečiť plynulosť a bezpečnosť premávky na ceste i pohybu chodcov. Akcia je rozdelená do dvoch samostatných stavebných objektov: SO - 01 Asfaltová komunikácia Bakossova SO - 02 Komunikácia zo zámkovej dlažby, Námestie Štefana Moysesa
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2022-02-07T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-10-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 588 331,79
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V priebehu realizácie Diela došlo k vzniku rozdielov v potrebe vykonania niektorých prác a dodávok materiálov určených na realizáciu Diela oproti pôvodnému rozpočtu Diela. Na základe vzájomnej dohody zmluvných strán, položkovitý súpis prác a materiálov, ktoré Zhotoviteľ na Diele nevykoná a/alebo nedodá, a zároveň položkovitý súpis naviac prác, ktoré neboli uvedené v pôvodnom rozpočte Diela a ktoré zmluvné strany pri uzatváraní Zmluvy o dielo nemohli objektívne predvídať, avšak ich vykonanie je nevyhnutné na riadne dokončenie Diela a zabezpečenie možnosti jeho riadneho užívania a prevádzkyschopnosti. Vzhľadom na potrebu prerušenia prác na Diele ako aj z dôvodu potreby vykonania naviac prác požadovaných Objednávateľom, ktoré si vyžadujú časovo náročnejší technologický proces a ktoré neboli súčasťou harmonogramu realizácie Diela, zmluvné strany sa dohodli, že Dodatkom č. 1 dôjde k zmene/úprave termínu odovzdania Diela ako celku, ako aj k zmene/úprave celkovej ceny za Dielo.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 479 266,90
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 588 331,79
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné