dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO_ZsVS_S_1/2022_oovvo
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36550949
Nábrežie za hydrocentrálou 4, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 918373314
Email: katarina.szazova@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsvs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Obstarávateľ podľa § 9 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Vodárenská spoločnosť
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO_ZsVS_S_1/2022
Hlavný kód CPV
71315300-2
Druh zákazky
Stručný opis
Služby, poskytované Dodávateľom, budú zahŕňať činnosti súvisiace s kontrolou proj. a tech. dokumentácie, dozorovanie vykonávania stavebných prác a manažment zmlúv uzavretých medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom stavebných prác. Dodávateľ bude plniť úlohy v pozícii SD. Výrazy Dodávateľ a Stavebný dozor sa v tejto súvislosti používajú ako synonymá. Rozsah služieb, poskytovaných Dodávateľom v rámci vykonávania činností SD počas realizácie stav. prác, je podrobnejšie špecifikovaný nižšie. Počas poskytovania služieb je Dodávateľ povinný úzko spolupracovať so všetkými zainteresovanými stranami. Dozorovanie prác bude Dodávateľ vykonávať v súlade s požiadavkami relevantnej Slovenskej legislatívy, predovšetkým bude dbať na dodržiavanie postupov v súlade s § 46b o stavebnom dozore a § 98 a nasl. o štátnom stavebnom dohľade podľa zák- č. 50/1976 zb. o územnom pláne a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (Stavebný zákon). Bližšie informácie sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k.ú.: Nesvady, Mesto Nesvady, okres: Komárno, kraj: Nitriansky Poskytovanie služieb stavebného dozoru bude prebiehať priamo na príslušnej stavbe, resp. v prípade potreby aj v sídle obstarávateľa.
Opis obstarávania
Služby, poskytované Dodávateľom, budú zahŕňať činnosti súvisiace s kontrolou projektovej a technickej dokumentácie, dozorovanie vykonávania stavebných prác a manažment zmlúv uzavretých medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom stavebných prác. Dodávateľ bude plniť úlohy v pozícii Stavebného dozoru. Výrazy Dodávateľ a Stavebný dozor sa v tejto súvislosti používajú ako synonymá. Rozsah služieb, poskytovaných Dodávateľom v rámci vykonávania činností Stavebného dozoru počas realizácie stavebných prác, je podrobnejšie špecifikovaný nižšie. Počas poskytovania služieb je Dodávateľ povinný úzko spolupracovať so všetkými zainteresovanými stranami. Dozorovanie prác bude Dodávateľ vykonávať v súlade s požiadavkami relevantnej Slovenskej legislatívy, predovšetkým bude dbať na dodržiavanie postupov v súlade s § 46b o stavebnom dozore a § 98 a nasl. o štátnom stavebnom dohľade podľa zákona č. 50/1976 zb. o územnom pláne a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (Stavebný zákon). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Kód ŽoNFP v ITMS2014+: NFP310010BNU6:
Doplňujúce informácie
1. Zábezpeka: Vyžaduje sa vo výške 3 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia. 2. Na vyhodnotenie ponúk sa použite tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 6 ZVO, druhá veta spolu s § 55 ods. 1 ZVO, druhá veta (bližšie info v SP - bod 24. a 25.).

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 118 200,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 108 000,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-03T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné