dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05/2022_PODLIMIT_DODATOK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 05/2022_PODLIMIT_DODATOK
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
REKONŠTRUKCIA CHODNÍKA A CESTY NA PÚPAVOVEJ ULICI
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: PÚPAVOVÁ ULICA, BRATISLAVA
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
V križovatke Pernecká Borská dobudovanie bezbariérového priechodu. Od Púpavovej 49 po novozrekonštruovaný priechod pre chodcov/spomalovač pred Púpavovou 39 cca 100 m vytrhajú sa všetky pôvodné obrubníky, osadia sa nájazdové/šikmé parkovanie sčasti na chodníku. Obrubníky sa použijú na výmenu v ďalších etapách. Vytrhanie a osadenie záhonových obrubníkov v tejto časti (cca 78 m) Odstránenie zelene (odstráni MČ Karlova Ves) rozšírenie vozovky (cca 25 m), odstránenie obrubníkov, nové vrstvy-rozšírenie vozovky Po Púpavovú 21 len vozovka-výmena asf.povrchu 5 cm - cca 115 m - výmena/doplnenie kamenných obrubníkov, výmena asf. povrchu chodníka (pravá strana) Od Púpavovej 21 po Púpavovú 15 ĽS: 62 m, PS 65 m= 127 m 30% výmena/doplnenie obrubníkov = 38 m, asf.povrch chodníka sa nerealizuje Plocha pri garážach-stojisko pre kontajnery + 3 park.boxy = 25,6 m2 Plocha na kontajnerové stojisko -(v súčasnosti zeleň) pred Púpavovou 15, výmena asf.povrchu priľahlý chodník Plocha na kontajnerové schodisko v trávnatom povrchu oproti Púpavovej 47 cca 4,5x5 m Zhotoviteľ zabezpečí POD počas výstavby 6 etáp ( určenie DZ v spolupráci s MČ) V rámci búracích prác je potrebné odstrániť staré obrubníky, odvodňovacie žľaby, vyfrézovať existujúci asfaltový kryt. Frézovacie a prípravné práce musia zabezpečiť vhodný podklad, požadovaný pre pokládku asfaltových zmesí tak, aby bola zabezpečená rovinatosť podkladu, dodržanie jednotlivých hrúbok nových konštrukčných vrstiev, priečneho a pozdĺžneho sklonu komunikácie, pevné a rovné okraje zostávajúcej časti krytu pre umožnenie dostatočne utesneného spojenia s novou vrstvou. Súčasťou zákazky je odvoz a likvidácia odpadov spojených s realizáciu zákazky v zmysle platného zákona o odpadoch. Všetky dočasné úpravy povrchov, podložia, podsypy a spevnenia si zabezpečí zhotoviteľ. Po ukončení prác je zhotoviteľ povinný uviesť dotknuté manipulačné plochy do pôvodného stavu. Zhotoviteľ sa zaväzuje uskutočniť práce v rozsahu ako je uvedené vyššie a to najmä: odstránenie, frézovanie starého asfaltového krytu na komunikácii ( vrátane existujúceho dopravného značenia) vytrhanie obrúb kamenných chodníkových (obrubníkov), demontáž mreží na odvodňovacích žľaboch zo spomaľovacích pruhov, osadenie nových cestných obrubníkov ( betónových, kamenné a iné..) osadenie odvodňovacích žľabov, výšková úprava uzáverov IS v komunikácii prípravu podkladu realizovanej plochy, vrátane bezbariérovej úpravy priechodov vybudovanie nového asfalt-betónového povrchu cestnej komunikácie, nové vodorovné a zvislé dopravné značenie (prechody pre chodcov, a iné...) vykonať všetky skúšky, testy, revízie, práce a úkony spojené s organizovaním dopravy počas výstavby, dočasne upravené plochy pre potreby zhotoviteľa, po skončení prác uvedie do pôvodného stavu, odvoz, znehodnotenie a likvidáciu odpadu Priložený výkaz výmer s množstvami tovarov, prác a služieb potrebnými pre zhotovenie zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v intervale
Dátum začatia: 2022-07-28T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-09-30T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 712/2022
Časť č.: 1
Názov: Zmluva o dieloRekonštrukcia chodníkov a cesty na Púpavovej ul. v mestskej časti Bratislava-Karlova Ves - 1.etapa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 189 011,81
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-04T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45233142-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Púpavová ul., Bratislava
Opis obstarávania
Plocha na kontajnerové stojisko 2x, výmena asf.povrchu priľahlý chodník, Zhotoviteľ zabezpečí POD počas výstavby 6 etáp Zhotoviteľ sa zaväzuje uskutočniť práce v rozsahu: odstránenie, frézovanie starého asfaltového krytu na komunikácii, dopravného značenia vytrhanie obrúb kamenných chodníkových demontáž mreží na odvodňovacích žľaboch osadenie nových cestných obrubníkov osadenie odvodňovacích žľabov, výšková úprava uzáverov IS v komunikácii prípravu podkladu realizovanej plochy, bezbariérové úpravy priechodov vybudovanie nového asfalt-betónového povrchu cestnej komunikácie vodorovné a zvislé dopravné značenie všetky skúšky, testy, revízie práce a úkony spojené s organizovaním dopravy dočasne upravené plochy pre potreby zhotoviteľa, po skončení prác uvedie do pôvodného stavu, odvoz, znehodnotenie a likvidáciu odpadu
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 77
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 0,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
zmena termínu dodania
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 189 011,81
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 189 011,81
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné