dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8/2022/MM
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Telefón: +421 220824678
Email: miloslav.matonog@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vszp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
79713000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je plnenie požadovaných služieb v rámci zmluvy v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, od účinnosti zmluvy do 31.7.2024: a)Strážnej služby na objektoch objednávateľa podľa Prílohy č. 2 a č.3 zmluvy, v rozsahu ochrany majetku na verejne prístupnom mieste, ochrany majetku na inom než verejne prístupnom mieste a ochrany osôb. b)Doprovod pri preprave finančnej hotovosti a cenín na objednávku. c)Výjazd pohotovostnej služby v prípade ohrozenia objektu alebo osôb na základe požiadavky pravidelnej strážnej služby, zodpovedných zamestnancov objednávateľa alebo signalizácie EZS a EPS. d)Strážna služba na mimoriadnu objednávku, výkon služby jednou oprávnenou osobou. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a zmluve.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty VšZP a.s. v Slovenskej republike podľa zmluvy.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je plnenie požadovaných služieb v rámci zmluvy v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, od účinnosti zmluvy do 31.7.2024: a)Strážnej služby na objektoch objednávateľa podľa Prílohy č. 2 a č.3 zmluvy, v rozsahu ochrany majetku na verejne prístupnom mieste, ochrany majetku na inom než verejne prístupnom mieste a ochrany osôb. b)Doprovod pri preprave finančnej hotovosti a cenín na objednávku. c)Výjazd pohotovostnej služby v prípade ohrozenia objektu alebo osôb na základe požiadavky pravidelnej strážnej služby, zodpovedných zamestnancov objednávateľa alebo signalizácie EZS a EPS. d)Strážna služba na mimoriadnu objednávku, výkon služby jednou oprávnenou osobou. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a zmluve.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 111-312010
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYVykonávanie strážnej služby vo vybraných objektoch Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s..:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 8
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 8
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 8
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 820 998,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani nie je zamerané na sociálny aspekt.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné