dnes je 29.4.2024

Praktické informácie
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PM_PORT_ŽERIAVY_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156752
Karloveská 2, 84204 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vvb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444285
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PM_PORT_ŽERIAVY_2022
Hlavný kód CPV
34954000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovať kompletnú projektovú dokumentáciu pre dva nové portálové žeriavy nosnosti 275 ton, demontáž a likvidácia pôvodných dvoch portálových žeriavov, výroba a dodávka dvoch nových kompletných portálových žeriavov a ich osadenie na existujúcu koľajovú dráhu, odskúšanie funkčnosti nových portálových žeriavov a ich uvedenie do prevádzky. Podrobný rozsah Diela je uvedený v Zväzku 3 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 12 328 050,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
51511110-1

45111300-1

71320000-7

31600000-2

45255400-3

45223100-7

71327000-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: VE Gabčíkovo, Dunajská 14777/78 Gabčíkovo (vtokový objekt)
Opis obstarávania
Je uvedený vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 328 050,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
22:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené v súlade s § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávania a sú uvedené v bode 2 Osobné postavenie Kapitola A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti sú stanovené: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, 2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobnosti uvedené v bode 3 Finančné a ekonomické postavenie Kapitola A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti sú stanovené: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúcich 12 (dvanásť) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v Ú. v. EÚ; 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví odborníci) - kľúčový odborník č. 1 (KO 1) - projektový manažér (min. 1 osoba), - kľúčový odborník č. 2 (KO 2) - Šéfmontér (supervízor) pre montáž strojnej časti zdvíhacích zariadení (min. 1 osoba), - kľúčový odborník č. 3 (KO 3) - Šéfmontér (supervízor) pre montáž elektročasti zdvíhacích zariadení (min. 1 osoba)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobnosti uvedené v bode 4 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť Kapitola A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Projektovanie žeriavov a ich oceľových konštrukcií (statické a dynamické výpočty zaťaženia konštrukcií), projektovanie elektrotechnológie žeriavov, projekt technologického vybavenia žeriavov (strojnotechnologické a elektroinštalačné) a návrh SW riešenia riadiaceho systému žeriavov musia byť preukázateľne realizované priamo/vlastnými kapacitami uchádzača alebo členom skupiny dodávateľov. 2. Úspešný uchádzač ku dňu nadobudnutia účinnosti zmluvy musí disponovať platným potvrdením o registrácii podľa § 98 Zákona o odpadoch alebo iným dokladom (súhlas podľa § 97 ods. 1 alebo autorizáciou podľa § 89 ods. 1 Zákona o odpadoch), na základe ktorého je oprávnenou osobou podľa Zákona o odpadoch a zaväzuje sa nimi disponovať po celú dobu trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou, čo je povinný preukázať sa príslušnými dokladmi najneskôr do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-11-14T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Termín dodania predmetu zákazky je do 22 (dvadsiatich dvoch) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, za súčasného splnenia nasledujúcich čiastkových termínov (uvedených v bodoch 4.2 až 4.5 Zväzku 2 - Návrhu zmluvy o dielo): - Návrh technického riešenia v zmysle bodu 2.1.2 Opisu predmetu zákazky (Zväzok 3) predloží najneskôr do 1 (jedného) mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. - Projektovú dokumentáciu v zmysle bodu 2.1.3 Opisu predmetu zákazky (Zväzok 3) predloží najneskôr do 3 (troch) mesiacov odo dňa schválenia Návrhu technického riešenia obstarávateľom. - Žeriav č. 1 vrátane traverzy 500 t a traverzy pre zdvih statora (ďalej len "dielo 1") dodá najneskôr do 20 (dvadsiatich) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. - Žeriav č. 2 (ďalej len "dielo 2") dodá do 22 (dvadsiatich dvoch) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. 2. Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi vrátane predkladania ponúk sa uskutočňuje výhradne elektronicky prostredníctvom IS EVO. 3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti obstarávateľ poskytne podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO záujemcom prihláseným do IS ÚVO a uverejní aj vo svojom profile. 4. Obstarávateľ umožní obhliadku každému záujemcovi, ktorý bude mať o obhliadku záujem a ktorý o obhliadku požiada v dostatočnom časovom predstihu prostredníctvom IS EVO. Obstarávateľ odporúča požiadať o obhliadku najneskôr dvadsať (20) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, aby obstarávateľ vedel účinne zorganizovať obhliadky, ktoré uskutoční individuálne s každým záujemcom, ktorý o obhliadku požiada, podľa pokynov uvedených v bode 10 Zväzku 1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5. Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky vo výške 100 000 (slovom: stotisíc) EUR, podrobnosti uvedené v bode 13 Zväzku 1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6. Z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 alebo 7 a 8 ZVO. 7. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a verejné obstarávanie zrušiť v prípade, že by mal prijať ponuku, ktorej navrhovaná cena presiahne objem finančných prostriedkov obstarávateľa určených na realizáciu tejto zákazky v hodnote stanovenej predpokladanou hodnotou zákazky - 12 328 050,00 EUR bez DPH. 8. Zákazka nie je rozdelená na časti, keďže predmet zákazky predstavuje pri spojení 2 žeriavov jeden funkčný celok (žeriav), kde je nevyhnutné aby výroba a dodanie prebiehali koordinovane, čo v prípade viacerých dodávateľov nie je zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať dané porušenia vážny dopad na plánované investičné aktivity obstarávateľa, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal poistený jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. 9. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, okrem dokladu alebo dokumentu vyhotoveného v českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka 10. Zákazka je vyhlásená ako zmiešaná zákazka (tovary a služby) s hlavným CPV - Portálové žeriavy. 11. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na dielo 60 mesiacov odo dňa podpisu Preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí žeriavu č.1 a Preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí žeriavu č.2 zástupcami oboch zmluvných strán.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné