dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NLZ-MUKZ-01/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 903804008 Fax: +421 415032431
Email: drahoslorinc@outlook.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NLZ-MUKZ-01/2022
Hlavný kód CPV
72212100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie softvéru na monitorovanie návštevnosti kultúrnych podujatí. Obstarávaný systém na monitorovanie návštevnosti kultúrnych podujatí pozostáva z nasledujúcich logicky prepojených položiek: monitorovací softvér hardvér a periférne zariadenia Verejný obstarávateľ obstaráva softvér a hardvér, ktorý zabezpečí monitorovanie návštevnosti kultúrnych podujatí. Softvér a hardvér v rámci zákazky sú prepojené cez zabezpečené integračné rozhranie.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72262000-9

72263000-6

32210000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Okres Žilina, Žilina, Žilinský samosprávny kraj.
Opis obstarávania:
Monitorovací softvér Softvér slúži na nákup vstupenie a zber, validáciu a vizualizáciu dát o návštevnosti. Počet licencií: 1. Licencia na softvér musí umožňovať plnohodnotnú funkciu softvéru minimálne na obdobie 5 rokov po prevzatí diela. Cena je konečná a obsahuje aj školenie, inštalačné poplatky a ďalšie poplatky potrebné pre správne fungovanie informačného systému. Hardvér a periférne zariadenia Jedná sa o hardvérové prvky, ktoré slúžia ako periférie a výstupné zariadenia pre vstup, analýzu, spracovanie a publikovanie informácií o návštevnosti na GIS ISVS. Cena je konečná a obsahuje aj školenie, inštalačné poplatky a ďalšie poplatky potrebné pre správne fungovanie hardvéru. Súčasťou predmetu zákazky je aj zmluva o podpore prevádzky (SLA) na obdobie 5 rokov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 161-459172
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYSystém monitoringu návštevnosti a získavania analytických dát.:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v zmysle § 57 ods. 1 v súbehu s § 57 ods. 2 zákona oVO ruší postup zadávania zákazky pod názvom Systém monitoringu návštevnosti a získavania analytických dát. Verejný obstarávateľ postupuje podľa ustanovenia § 57 ods. 1 zákona o VO a ruší verejné obstarávanie, nakoľko nebolo predložených viac ako dve ponuky. Súčasne verejný obstarávateľ uvádza, že sa v priebehu postupu zadávania zákazky vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verej-nom obstarávaní pokračoval. Dôvodom zrušenia postupu zadávania zákazky je aj potreba detailnejšej špecifikácie v pôvodnom opise zákazky s cieľom zapracovania jednoznačného znenia všetkých požiadaviek verejného obstará-vateľa.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné