dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EE2022_III
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dubnica nad Váhom
Telefón: +421 915274799
Email: jamsro001@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dubnica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi združené služby dodávky elektriny vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, t. j. dodávku dohodnutého množstva silovej elektriny, zabezpečenie distribúcie elektriny v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy prenos elektriny, distribúciu elektriny a poskytovanie systémových služieb (ďalej len distribučné služby) do všetkých odberných miest verejného obstarávateľa, definovaných v osobitnej prílohe Špecifikácia odberných miest s cenovou kalkuláciou. Požaduje sa dodávka elektrickej energie od 01.01.2023 počas trvania platnosti Rámcovej dohody, uzavretej na 24 mesiacov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
65300000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa a jeho odberné miesta vrátane organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, definovaných v prílohe č. 6 súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 212-609342
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetná zákazka sa ruší z dôvodu zmeny systému nakupovania predmetnej komodity na trhu s ohľadom na vyššie ceny komodity podľa súčasného nastavenia, čo spôsobuje pre verejného obstarávateľa aktuálne nehospodárne a neekonomické riešenie, keďže na trhu je v súčasnosti možnosť kúpiť požadovanú komoditu lacnejšie pri inom nastavení. Od verejného obstarávateľa preto nemožno očakávať, že pri súčasných cenách energií príjme ponuku s vyššími nákladmi, ktoré pre neho budú likvidačné. Nakoľko bola predmetná zákazka už 3x opakovaná neúspešne z dôvodu opakovaných zmien systému nakupovania predmetnej komodity, kedy dodávatelia nevedeli predložiť ponuky, a verejný obstarávateľ už nemá dostatok času pre sprocesovanie verejného obstarávania a následne aj prípadnej zmeny dodávateľa, verejný obstarávateľ uplatní v ďalšom opakovanom procese zadávania nadlimitnej zákazky priame rokovacie konanie v súlade s § 81 písm. a) zákona (.... ani jedna ponuka bez vykonania podstatných zmien nespĺňa potreby a požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky) v nadväznosti na § 81 písm. c) zákona (...sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením).
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné