dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DNS 23/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 81452 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Telefón: +421 259501529
Email: elanova.tatiana@dpb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dpb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452681
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: DNS 23/2022
Hlavný kód CPV
34326200-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vytvorenie DNS, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na dodávanie bežne dostupných nových zdvíhacích zariadení a náhradných dielov pre zdvíhacie zariadenia. Podrobná technická špecifikácia a termín dodania budú obsahom konkrétnej výzvy podľa aktuálnych požiadaviek DPB, a.s. Podľa potreby sa môže vyžadovať pri niektorých zákazkách oprávnenie na výkon určených činností na zdvíhacích zariadeniach podľa zákona o dráhach č. 513 / 2009 Z.z. a vyhlášky 205/2010 Z.z. alebo ekvivalent oprávnenia preukazujúci predmetné skutočnosti vydávaný v inom štáte ako SR. Bližšie informácie o povahe predpokladaných nákupov sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 400 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
42411000-0

42413200-6

42413300-7

42413400-8

42414100-2

42414320-0

42414400-5

42414500-6

51511100-8

51511110-1

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úspešný uchádzač bude dodávať predmetné tovary do vozovní a areálov v správe DPB, a.s. rozmiestnených v Bratislave podľa potreby obstarávateľskej organizácie.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vytvorenie DNS, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na dodávanie bežne dostupných nových zdvíhacích zariadení a náhradných dielov pre zdvíhacie zariadenia. Podrobná technická špecifikácia a termín dodania budú obsahom konkrétnej výzvy podľa aktuálnych požiadaviek DPB, a.s. Podľa potreby sa môže vyžadovať pri niektorých zákazkách oprávnenie na výkon určených činností na zdvíhacích zariadeniach podľa zákona o dráhach č. 513 / 2009 Z.z. a vyhlášky 205/2010 Z.z. alebo ekvivalent oprávnenia preukazujúci predmetné skutočnosti vydávaný v inom štáte ako SR. Bližšie informácie o povahe predpokladaných nákupov sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Dĺžka trvania dynamického nákupného systému, t.j. doba na ktorú sa vytvára dynamický nákupný systém na zadávanie konkrétnych zákaziek: 48 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
400 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Obstarávateľská organizácia predpokladá zadávanie konkrétnych zákaziek v rámci DNS v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od aktuálnych potrieb obstarávateľskej organizácie. Objem konkrétnych zákaziek zadávaných v rámci DNS predpokladá obstarávateľská organizácia v rôznom rozsahu podľa aktuálnej potreby v každej konkrétnej zadávanej zákazke v rámci DNS podľa podrobného opisu v každej konkrétnej zákazke. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude pri plnení predmetu zákazky dodržiavať platnú legislatívu Slovenskej republiky a Európskej únie.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzači preukážu splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle ustanovení § 32 ZVO. Podrobnejšie uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Podrobnejšie uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom zadávania konkrétnej zákazky, uzatvorila a predložila obstarávateľskej organizácii zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní záväzkom voči obstarávateľskej organizácii spoločne a nerozdielne.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Užšia súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-04T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Dynamický nákupný systém (ďalej ako aj "DNS") je elektronický proces určený na obstarávanie tovaru alebo služieb bežne dostupných na trhu, zriadený Dopravným podnikom Bratislava, akciová spoločnosť a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: https://josephine.proebiz.com/sk/ 2. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v dynamickom nákupnom systéme v rámci systému JOSEPHINE sú uvedené v platných Technických požiadavkách swJOSEPHINE a Všeobecných podmienkach používania DNS, ktoré sú zverejnené na webovom sídle: https://josephine.proebiz.com/sk/, ako i v súťažných podkladoch obstarávateľskej organizácie k tomuto verejnému obstarávaniu. 3. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov), ktoré neumožňujú obstarávateľskej organizácii v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie, vpísať všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, obstarávateľská organizácia tieto ďalšie doplňujúce informácie uverejňuje na https://josephine.proebiz.com/sk/ v rámci predmetnej zákazky v zadávacích podmienkach a poskytuje k ním bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v súlade so zákonom. 4. Doklady, ktoré sa nepredkladajú: S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá záujemca doklady podľa § 32 ods. 1, písm. a) zákona v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Ak je záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, vedený Úradom pre verejné obstarávanie, doklad podľa § 32 ods. 1, písm. a) zákona sa nevyžaduje. 5.Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné