dnes je 28.4.2024

Praktické informácie
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 15/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 81452 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Telefón: +421 259501529
Email: elanova.tatiana@dpb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dpb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445215
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: NL 15/2022
Hlavný kód CPV
45310000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je pre uvedené meniarne zabezpečiť dodávateľa/ov, ktorý/í zabezpečia a zrealizujú nasledovné dodávky a práce: -Vypracovanie projektovej dokumentácie projekt v stupni DRS, posúdený poverenou právnickou osobou na posudzovanie technickej dokumentácie, overovanie a schvaľovanie spôsobilosti určených technických zariadení, ktorú poveril bezpečnostný orgán. V projekte budú uvedené aj etapy-postupy, ako vymeniť technológiu bez výluky električkovej alebo trolejbusovej dopravy na tratiach, ktoré sú napájané z modernizovaných meniarní, pripojenie silových, ovládacích a signalizačných obvodov na jestvujúcu technológiu. Projektant v projektovej dokumentácii zohľadní a zapracuje ďalej uvedené špecifikácie a požiadavky k jednotlivým meniarňam. -Demontáž jestvujúcej technológie v nižšie uvedenom rozsahu bez výluky električkovej alebo trolejbusovej dopravy na tratiach, ktoré sú napájané z predmetných modernizovaných meniarní. -Dodanie a montáž novej technológie v nižšie uvedenom rozsahu bez výluky električkovej alebo trolejbusovej dopravy na tratiach ktoré sú napájané z predmetných modernizovaných meniarní. -Potrebné stavebné úpravy vyvolané montážou novej technológie. -Pripojenie novej technológie na elektrické obvody jestvujúcej technológie. -Funkčné skúšky novej technológie a všetkých dotknutých elektrických obvodov. -Nastavenie nových dodaných ochrán. -Východiskové revízne správy. -Dokumentácia skutočného vyhotovenia. -Úradné skúšky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 722 039,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Meniareň Februárová
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Februárová podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 949 811,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
12:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF.
Doplňujúce informácie

Názov
Meniareň Krasňany
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Krasňany podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 949 811,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
12:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF.
Doplňujúce informácie

Názov
Meniareň Záhumenice
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Záhumenice podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 870 747,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
12:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF.
Doplňujúce informácie

Názov
Meniareň Dolné hony
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Dolné hony podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 951 670,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
12:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF.
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Obstarávateľská organizácia uplatňuje podmienky pre účasť, a to podľa § 32 ods. 1, § 33 ods. 1 písm. a), § 34 ods. 1 písm. b) a g) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Opis kritérií a ich použitie sú bližšie špecifikované v SP.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 460 000 EUR, z toho: - pre časť 1 140 000 EUR - pre časť 2 140 000 EUR - pre časť 3 90 000 EUR - pre časť 4 90 000 EUR Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-09T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484). Obstarávateľská organizácia neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľskej organizácii, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľská organizácia je oprávnená vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľskej organizácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Obstarávateľská organizácia v aktuálnom prípade aplikuje na toto verejné obstarávanie možnosť vylúčenia uchádzača/ov v zmysle §40 ods.6 písm. g) ZVO. 8. Obstarávateľská organizácia v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-02T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné