dnes je 30.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 180/RRNaVO/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Telefón: +421 327400123 Fax: +421 327441383
Email: anna.dvorakova@tnuni.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tnuni.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445580
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 180/RRNaVO/2022
Hlavný kód CPV
45112700-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia terénnych prác na spevnenej ploche parkoviska a oprava areálovej kanalizácie. v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 1 výzvy na predloženie cenovej ponuky. Spevnené plochy budú riešené zo zámkovej dlažby, odvedenie dažďovej vody zo samotnej spevnenej plochy je navrhnuté do nových uličných vpustí zaústených do kanalizácie. Na areálovej kanalizácií bol robený monitoring stoky, na základe ktorého je vypracovaný projekt opravy areálovej kanalizácie. Navrhovaná oprava kanalizácie pozostáva z dvoch stôk a bude zaústená do jestvujúcej resp. do navrhovaných revíznych kanalizačných šácht, z ktorých sú odpadové vody vedené jestvujúcou areálovou kanalizáciou do verejnej kanalizácie na ulici Hurbanova stoka D-2-2 DN 400 a na Študentskej ulici stoka D-2 DN 900. Jedná sa o vybudovanie gravitačnej jednotnej kanalizácie z rúr PP hladkých hrdlových SN 10, DN 200 (D200x7,3mm) v dĺžke 52,50m a prípojok dažďových a splaškových vôd z rúr PP hladkých hrdlových DN 150 (D160x5,8mm) v celkovej dĺžke 30,80m.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 174 291,51
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len osoba, ktorá je oprávnená uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky a ktorá nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie uvedených podmienok preukáže: a. doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - túto skutočnosť preukazuje uchádzač výpisom z príslušného registra (napr. výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra a pod.), b. doloženým čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (v prípade, že nie je vedené v SR) - túto skutočnosť preukazuje uchádzač predložením podpísaného čestného vyhlásenia podľa Prílohy č. 3 výzvy). Uvedené podmienky sa považujú za preukázané, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo v obdobnom registri iného členského štátu, v ktorom má sídlo.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže, že v priebehu predchádzajúcich 5 rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote 170.000 EUR bez DPH, z toho aspoň jednu úspešnú realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnej hodnote 85.000 EUR bez DPH podľa nižšie uvedených požiadaviek
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie alebo referencie od odberateľov, v ktorých uvedie údaje o ním zrealizovaných stavebných prácach, ktoré sa týkali opravy kanalizácie, alebo terénnych úprav spevnenej plochy v minimálnom rozsahu týchto informácií: I.Označenie zákazky a uvedenie miesta/adresy, kde bola realizovaná II.Identifikácia odberateľa (obchodné meno, IČO, sídlo, tel. kontakt, email), pre ktorého realizoval referenčné stavebné práce III.Dátum a realizácie referenčných stavebných prác.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uvedené v zmluve o Dielo
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1Ponuky sa predkladajú prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným vo Výzve na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že ponuka sa predkladá samostatne pre každú časť predmetu zákazky. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 2Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Miesto dodania predmetu zákazky: v objekte Rektorátnej budovy, ulica Študentská 2, Trenčín. 4.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000 EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky sú uvedené vo výzve na predloženie cenovej ponuky. 5.Verejný obstarávateľ bude organizovať individuálne obhliadky na základe dopytu záujemcov. Informácie k organizácií obhliadky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné