dnes je 30.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 57/nadlimit/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928195
Email: kristina.jamborova@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 57/nadlimit/2022
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie e-learning platformy ako služby (Software as a Service) pre zabezpečenie a zefektívnenie procesov vzdelávania zamestnancov Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej MIRRI, alebo ministerstvo). Obsahom e-learningovej platformy budú informácie o systéme vzdelávania a zozname kurzov, ktoré budú voľne dostupné pre zamestnancov ministerstva v rámci ponuky vzdelávacích aktivít alebo pridelené zo strany vedúceho zamestnanca v procese adaptačného vzdelávania, ako aj databáza učebných materiálov v rôznej podobe. Platforma poskytne osobnému úradu a vedúcim zamestnancom kompletný prehľad a štatistické vyhodnotenie realizácie procesov vzdelávania.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

72243000-0

72246000-1

72254000-0

72262000-9

72263000-6

72268000-1

72310000-1

72320000-4

72267100-0

72261000-2

72267000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
1.Iniciálne nastavenie aprispôsobenie cloudových služieb podľa požiadaviek Verejného obstarávateľa a v súlade s časovým harmonogramom služieb súvisiacich s iniciálnym nastavením a prispôsobením cloudových služieb 1.1.Analýza požiadaviek a návrh prispôsobenia služieb e-learning platformy podľa potrieb Verejného obstarávateľa. 1.2.Prispôsobenie služieb e-learning platformy požiadavkám a prostrediu Verejného obstarávateľa. 1.3.Naplnenie požadovaným iniciálnym obsahom a dátami. 1.4.Testovanie správnej funkčnosti systému. 1.5.Zavedenie do prevádzky. 1.6.Školenie hlavných používateľov - vedúcich pracovníkov a pracovníkov zodpovedných za administráciu systému. 2.Poskytovanie cloudových služieb podľa dohodnutej úrovne poskytovania služieb a prevádzka a podpora používateľov počas 42 mesiacov od akceptácie poskytnutého riešenia a jeho spustenia do riadnej prevádzky. 3.Poskytovanie služieb tvorby vzdelávacieho obsahu a úprav funkčnosti systému nad rámec štandardných služieb prevádzkovej podpory po akceptácii poskytnutého riešenia a jeho spustení do riadnej prevádzky na základe písomných objednávok v rámcovom objeme v maximálnom celkovom rozsahu 200 človekodní.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 211-607927
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY57/nadlimit/2022:E-learning platforma:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ dňa 03.02.2023 oznámil informáciu o výsledku vyhodnotenia ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Následne v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy pri finalizácii príloh k zmluve komisia na vyhodnotenie ponúk identifikovala nezrovnalosti, ktoré vyplynuli z prílohy č. 5 Licenčné podmienky Poskytovateľa k Zmluve o poskytovaní e-learningových služieb. Z uvedeného dôvodu sa verejný obstarávateľ vrátil do procesu vyhodnotenia. V rámci vyhodnotenia boli na uchádzača vyhodnoteného ako prvého v poradí, smerované žiadosti o vysvetlenie, pričom poskytnutím vysvetlenia došlo k zmene ponuky (z ponuky boli vyňaté všeobecné obchodné podmienky) a zároveň proces vysvetlenia ponuky poukázal na určité nedostatky v opise predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ na základe vyššie uvedeného pristúpil k zrušeniu verejného obstarávania v súlade s § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nakoľko sa vyskytli sa dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania. Dôvodom hodným osobitného zreteľa je skutočnosť, že verejný obstarávateľ pri opätovnom procese vyhodnotenia, v rámci opakovaného využitia inštitútu žiadosti o vysvetlenie ponuky, identifikoval nedostatky, spočívajúce v neúplnom opise zákazky, ktorý neobsahoval dostatočné informácie pre uchádzačov pre prípravu porovnateľných ponúk (absencia údajov o maximálnom počte požadovaných licencií a minimálnych nárokov na správu obsahu) a najmä na základe vysvetlenia ponuky došlo k zmenám v ponuke úspešného uchádzača, čo ustanovenia § 53 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nepripúšťa.. Verejný obstarávateľ v súčasnosti nevie potvrdiť, či pôvodný alebo obdobný predmet zákazky bude predmetom budúceho postupu verejného obstarávania, a preto nie je možné v zmysle § 57 ods. 3 ZVO oznámiť presný postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-21T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné