dnes je 7.5.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603201
Kutlíkova 17, 85101 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Petržalka
Telefón: +421 940999690
Email: office@agmpartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://petrzalka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443605
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33196200-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa vykonať pre verejného obstarávateľa dielo Dodávka a montáž stoličkových výťahov pre imobilných občanov. Dodanie a montáž stoličkových výťahov sa bude realizovať v miestach plnenia uvedených v bode 6. tejto výzvy, ktoré sa zaväzuje dodávateľ vykonať pre verejného obstarávateľa v súlade so súťažnými podkladmi, ako aj v súlade so zmluvou o dielo a jej prílohami, ktoré sú jej neoddeliteľnú súčasťou.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 141 400,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby mali v doklade o oprávnení dodávať tovar zapísaný v predmete podnikania, oprávňujúci uchádzača na dodanie tovaru vo vzťahu k predmetu zákazky, ktorým môže byť: -Doklad o oprávnení dodať tovar, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie tovaru vo vzťahu k predmetu zákazky; uchádzač predloží platné oprávnenie na dodanie tovaru podľa charakteru predmetu zákazky v zmysle platnej legislatívy SR (Zápisy v registroch SR Obchodnom či Živnostenskom/ Výpis z ORSR, resp. Výpis zo ŽRSR). Ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, nie je povinný predkladať vyššie uvedený doklad. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: Uchádzač doloženým čestným vyhlásením preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienky technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO preukáže uchádzač nasledovne: - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o dodaní tovaru, doplneným dokladom, preukazujúcim jeho dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam referencií na dodanie tovaru rovnakého, alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky (dodanie a montáž stoličkových výťahov pre imobilných občanov) v celkovom finančnom objeme min. 220.000,- EUR bez DPH celkovo za posledné 3 roky pred vyhlásením verejného obstarávania kumulatívne za požadované obdobie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-28T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné